Ett (k)/(s)ärt återseende...

Min konstnärliga/påhittiga sida visar sig sällan så starkt och så ofta som när jag har en massa "måsten" jag bör ägna min tid åt.
Hittade ikväll åt ett gammalt resultat av denna påhittiga sida som uppkom under min grundutbildning till syrra.
Hade en heeel del plugg att göra men la det på hyllan i stort hela kvällen för att göra en hemsida och en ensam kontaktsökande lapp-man vid namn Erland. På sidan presenterade han sig själv och sina intressen för att på så sätt kunna få kvinnor på fall....
Kära läsare, det är med blandade känslor jag för er presenterar, Erlands glänta.....

http://hem.passagen.se/phsion/


// Mr.F


Kommentarer
Postat av: Kladdis och Kåtis

Hej Erland! Her i Boråås sprutar vi skumpa och pratar finans! Men vi har det gött! Ni oattraktiva får komma och besöka oss, vi har ju trots allt Sveriges största strippklubb! Hoppas allt är bra där i Pieljekaise! Kjaaaam och pöss!

2010-08-28 @ 23:21:09
Postat av: MJ

Nära I skratt ihäl mä, farligt!!

2010-10-17 @ 01:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0