Drömmer om mord!!

Vaknade i morse av att jag letade blodstänk på mina armar, blev ruskigt lättad när jag inte hittade några.

Jag drömde att jag var tillsammans med Frida och att jag var i Kiruna på fest. Av någon anledning så var hon inte där och jag satt i en svart soffa i ett rum fullt av människor jag aldrig sett förut. Jag är ruskigt uttråkad tills en tjej kommer och sätter sig brevid mig i soffan, vi pratar och jag är glad över att någon bryter isen. Jag ställer mig upp av någon anledning och då kommer en kille fram till mig och knuffar till mig på axeln. Jag har aldrig sett honom för, men hans utseende stör mig hur mycket som helst. jag menar jag kände från hjärtat hur jag verkligen verkligen ogillade honom....
- Du stöter på min tjej din jävel!! Säger den vidriga människan med taskig attityd.
- jag vill inte ha något bråk. Säger jag lungt.
Idioten springer ut genom dörren och är borta ett tag, sedag kommer han tillbaks med en gigantisk bultsax i högsta hugg.
- Du ska dö!! Väser han ursinnigt.
Jag får panik när jag ser att han lyfter bultsaxen för att svinga den mot mig. Jag inser att jag är rökt om han skulle träffa så jag kastar mig mot honom och tar tag i hans händer. Sedan sliter jag av honom bultsaxen och kastar iväg den. Vi börjar slåss och jag är helt ursinnig, han försökte ju döda mig. Jag bara slår och slår tills han ligger i en röd pöl på marken. Han är död.
Sedan vaknar jag och ser ned på mina händer.

Fan jag har haft SJUKA drömmar på sista tiden....
Det som stör mig mest är att jag ogillade honom så otroligt mycket trots att jag aldrig sett honom förut. Jag tror mitt hjärta ruttnade när jag såg honom. ursch

Det här kommer garanterat att göra Tobbe nervös då jag faktiskt erkänt att jag planerat det perfekta mordet på honom.

Förutom allt det här pratet om mord så har jag haft en händelserik dag. Var först på Byggmax och jobbade lite, sedan gick jag till kvantum för att handla. När jag hade fyllt korgen med varor och börjat lasta upp dessa på bandet så inser jag att jag har glömt kortet. FÖRBANNAT!! men den snälla kassörskan låter mig bära hem grejorna och komma tillbaka med kortet senare. Så jag bär hem grejorna och springer tillbaka och betalar för mig. Jag vill verkligen ha bil igen, allt blir så omständigt utan.
Efter det var jag och hämtade ut mitt nya körkort, men jag skulle verkligen vilja behålla det gamla då jag är ännu fulare på det här. Tror inte att jag kommer att bli insläppt på krogen om jag visar upp det. Vakterna skulle nog dra in mig i en gränd och rånbögmörda mig av ren barmhärtighet. Något så fult kan inte ens en mor älska.

Nu är det 15 dagar kvar tills jag får träffa min pusselbit igen!

/ Mr.Näsa
 

Kommentarer
Postat av: Fridan

Du är så välkommen till mig. Jag ska lära dig allt om att jaga renar på stan!! ;)

2009-04-21 @ 16:31:02
Postat av: G-son

Hmm, tror inte det blir nå mer party med öhmans pajken. :D

2009-04-21 @ 18:06:19
Postat av: Fredrik (Prao samen)

Ursäkta "Fridan" men tror faktiskt att det är mig han menar med pusselbiten!

Och jag ska ta han på romantisk picknick nere i gruvan och vi ska leka "naken-blindbock" och äta scones med renskav på...sen ska vi smuggla ut järnmalm i våra kroppsöppningar...slå romantik/spänningsfaktorn på den miss "jaga renar på stan" ;)

2009-04-21 @ 23:06:05
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: Ursäkta själv!

Du lyckas inte ens göra mig liiite sotis, herr hobbysapmí!! Jag har då big plans på de döda stadsrenarna, medan du garanterat inte har funderat en sekund över vad ni ska göra med hjärnmalmen..? ;)

2009-04-22 @ 16:26:57
Postat av: Fridan

hhhhjärnmalm utan h!!! xD

2009-04-22 @ 16:28:21
Postat av: JAG VÄGRAR ERKÄNNA MIG SJÄLV!

Rånbögmörda måste bli årets ord!

2009-04-22 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0