bakfylleångest och snörvlande!

Trodde allvarligt att jag var döende när jag öppnade ögonen i morse, kändes som att jag spenderat natten på en båt i stormväder. Det var resultatet en riktigt spännande utekväll med ölspel och alldeles för mycket alkohol. Så man mår helt enkelt som man förtjänar. Blev rädd när jag gick förbi spegeln i vardagsrummet, såg ut som en vampyr med blodbrist och taskig frilla. Skulle lätt kunnat gömma en cykel i påsarna under ögonen.

Det var min syster som ringde och väckte mig, vi hade planerat att fara hem till föräldrarna och sola. När jag svarade hörde hon först inte vem det var, min hals var nämligen helt uttorkad av gårkvällens vrålande. Min tandhygien vid den tidpunkten behöver inte nämnas då jag troligtvis skulle äckla er läsare tillräckligt för att spy blod.... På vägen hem satt jag i baksätet och bad syrran upprepade gånger att sänka farten, då varje gupp gjorde så att jag funderade över om min hjärna krympit och studsade omkring i huvudet.
Min syster fick lära sig mycket om hur det skulle vara att jobba som personlig assistent när hon lagade mat åt mig och dessutom höll mig sällskap hela dagen.
Men efter ett antal perioder av sömn så började jag bli en människa igen vid femtiden. Då bestämde jag och syrran oss för att fara och se bio, tobbe hakade också på. Vi såg en film som heter "Marley and me" om det nu stavas så...
Den var SKITSORGLIG!!!! Satt och försökte tänka på annat under långa stunder av filmen, men ändå var det svårt att inte bryta ihop i biosalongen. Man hörde snörvlande människor överallt.
Jag fattar inte hur vissa saker kan beröra en person så mycket....

Ska nog göra en kvällsmacka och ta igen lite sömn nu. Godnatt!!
/Mr.Näsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0