Enstöring?

Det är fredagkväll klockan är en bit efter 22 och här sitter jag alldeles ensam. Vet att det låter lite tragiskt, men det är det absolut inte. Fredagkvällarna har blivit lite av min återhämtningsdag. Sitter hela kvällen och blippar mellan kanalerna på tv utan något egetligt mål.
Ikväll har jag pendlat mellan slutspelshockey, Så ska det låta och slutspelsinnebandy.
Har lite ångest också, köpte ett superskrov till middag, ångrade mig redan i kassa, varför ett superskrov för det första och inte ett vanligt hederligt, för det andra så kändes det ovärt, ångrade mig också och ville hellre ha en sallad på ica...=/
Det är sjukt hur mycket lättja och en LÅNG skoldag kan göra med ens psyke. Till mitt försvar så har jag mått jävel iveckan. Har knappt kunnat äta nåt alls denna vecka för att jag haft så jävulst ont i halsen.. Men men.
Men, jag lovar kommer inte hända igen. Känner mig äcklad av skräp just nu! Det kommer att dröja till nästa gång, det är ett som är säkert.
LOVAR att skriva nästa gång jag stoppar i mig skit. Så att ni kan hålla koll på mig och jag på mig själv. ( Kanske främst det senare)

Gick lite tankar i mitt huvud i kväll om att jag utvecklas till en enstöring. Petter ringde och erbjöd öl med Tuss mfl men jag tackade vänligt men bestämt nej med motiveringen att jag måste kurera mig från förkylningen och att min lever behövde ett break från förra helgens Kiruna bravader. Detta är iofs sant men ändå..Jag är social, men ikväll blev jag själv min enda vän..SKÖNT!

Funderar på en promenad. Skulle sitta fint, men blir nog imorrn istället. Lördagskvällen betyder "klassfest" hos Henning och det har jag fan sett framemot så det blir nog lite festligheter imorrn ändå.

Undrar vad resterande delar av gänget gör ikväll.
Ante jobbar.
Johan chillar.
Viktor vet jag inte
Fredde vågar jag inte ringa, är rädd att inkräkta på han och Gabriellas tid tillsammans. De träffas så sällan. Ska faktiskt bli riktigt roligt att träffa henne och vi får det nångång. Förstår iofs Fredde om han väntar. Vågar knappt presentera mina vänner för mamma. Sjuka människor!! =)
Vi får se när resterande delar av de oattraktiva får träffa denna mystiska kvinna och då menar jag Gabriella och inte min mamma..
Mamma har redan träffat tidigare nämnda vänner och förbjudit mig att umgås med dem..

Nä. Kanske ska göra nåt värt ikväll eller kanske inte.. vi får se..



OVER AND OUT!

/ Enstöringen




Kommentarer
Postat av: Linda

Hittade hit från en annan blogg med dig som Pippi Långstrump, hahaha hoppas det går bra att man kikar hit ibland.

2009-04-03 @ 23:37:41
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hahaha.. Vad roligt att du kikar in då och då. Fortsätt med det!

Pippi bilden kommer(tyvärr) att förfölja mig! Men det bjuder jag på. =)

2009-04-04 @ 01:28:05
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: ingo

haah mkt sjukt tobbe!

2009-04-06 @ 14:09:12
Postat av: Waldemar Vårtgård

föregå med gott exempel.... socionomjävel :P

2009-04-09 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0