Fisherman´s Friend, Snoppöverdos och Konsten att vara snäll..

Precis som Herr Apmamma - Fredrik Ågren skrev tidigare så var helgen i Kiruna sjukt rolig. Goda vänners sällskap, skriller och några öl var precis vad jag behövde. Ny kurs med nya krafter nu. Kan faktikst vara den sista tentan jag gör under hela studie tiden. Helt sjukt!

Över till helgen igen..
När vi träffats på ett tag händer det alltid något sjukt och efteråt brukar allafall jag fundera vad fan vi egetligen håller på med.
Om man då lägger in öl i denna ekvation så... ja, då blir det som det blir..

Jag har lirat hockey och där tenderar det att vara en rätt hård chargong, där snopptrick och spridande av mänsklig odör inte är ovanligt..
Men, den här helgen tar fan priset..
Där av Snoppöverdos.

För att slutligen återkoppla till rubriken och avsluta detta inlägg så är Fisherman´s Friend som de flesta vet, en halstablett som man tar när man har ont i halsen och det har jag verkligen nu..
Skulle behöva nån som gav mig tea och kärlek.
Var är du mamma!? =)

Konsten att vara snäll är en bok som jag läser genom skolan nu.. Faktikst riktigt bra.
Läs den!

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0