Från motorsåg till platspåse!

Mycket intressanta tankegångar hos Herr Näsa den senaste tiden måste jag säga. Vet inte riktigt vad det är, men det känns nästan som att han börjat använda huvudet. Detta är dock någonting som jag tar emot med blandade känslor, på plussidan är det väl att han går i i det såkallade JD-modet och det betyder att jag inte är ensam i detta längre, det som skrämmer mig är att han drömmer om att mörda folk och att han har planerat min död i minsta detalij.
Eller arbetsnamnet som han arbetar under är:
"Från motorsåg till plastpåse"

Var speciellt intressant att Herr Näsa pratade när man var som lyckligast, tycker det lät väldigt fint, med ett hus på landet, barn och kanske en liten hund. Åhh.. jag längtar redan tills vi är där vännen.
För visst var det vår framtid du planerade?

Till sist, det är många saker som gör mig glad nu!
Alltså VÅREN!
Det är utantvekan det bästa årstiden, från att det är så kallt att fingrarna domnar bort när man skriver ett sms, från att det är så mörkt att man inte ser skillnad på natt eller dag.. allt detta till kvällssol, bara ben och folköl.. Det är fan livskvalite!

Det enda negativa med denna årstid är att skolarbetet lider men. För om vi ska vara ärliga, vem vill sitta inne och läsa om utredningar inom socialtjänsten när solen steker?

En annan sak som gör mig glad, inte bara just nu utan nästan jämt är mina vänner... Jag är omgiven av bra skit, det är bara att inse!
Det gäller er allihop, ta åt er för fan!

Vet inte riktigt varför det här kom just nu. Kanske är det nån "lätta hjärtat" grej som startat på inom de oattraktiva, men det är viktigt att uppmärksamma de man tycker om. Varje dag!!!
Och jag tycker om er.. eller va fan! Jag älskar er!

Peace and Love, mest LOVE

/ Tobias Tumlare

Kommentarer
Postat av: Waldemar Vårtgård

fint skrivet lilla vän!! Jag känner att jag blir generad, men på ett upphetsat sätt. Jag älskar dig med!!!

2009-04-24 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0