Tajming

Efter mardrömmsincidenten så har jag städat mitt rum för att ta död på dammråttorna som knaprar på allt organiskt material i lägenheten. Det har tidigare varit omöjligt att gå barfota utan att få sår på fötterna.
dessutom har jag slagit ihjäl toamonstret så man slipper slå det medvedslöst varje gång innan man ska sätta sig och "filosofera". Nu genomsyras lägenheten av en behaglig doft jämfört med tidigare då den luktade svett och gammalt kött.
Det är helt enkelt rätt så rent här nu. skööönt, så nu kan man äntligen ta emot besök utan att skämmas ;)

Sitter med en öl i handen och njuter av kvällen. Ska åka iväg på en fest senare, men nu har det ju fan blivit snöoväder ute så det kommer nog sluta med att man ligger död i en snödriva i morgon. Skjutsade nyss iväg yngsta lillasyrran på en fest, det är galet, man ser ju sina systrar som barn fortfarande men det börjar nog vara dags att tänka om. De kan ju vara rätt mogna ibland också.

Glad påsk kära vänner. Ni är underbara!!!

Mr.Näsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har rätt inställning till helgen! Fest ikväll, grabbar och ev bastu imorn, säkert öl! Fest på lördag igen och ett temp på 120% känns väl lagomt? ;) Själv sitter jag för kväll 2 irad å lyssnar på diverse skitmusik som Jacob Hellman, Björn Rosenström och Hellacopters, med en kall "påskbrygd's" 35a i handen ;)



Hrs imorn mian vänner!

over and out - den utstötte!

2009-04-09 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0