I familjen Öhmans soffa!

Tänkte före påsklovet gnälla på mina kära vänner för att de aldrig uppdataterade bloggen, tur var det väl att jag inte gjorde det. Hade fått äta upp mina ord. Det var ett tag sen jag skrev.

Hur har påsken varit då?

Jodå, den har varit alldeles strålande.
For till byske förra tisdan, vilket betydde att jag hade ganska precis en vecka ledigt. Och för första gången på väldigt länge så hade jag faktikst LEDIGT. Jag rörde inte ett papper som hadde nåt med skolan att göra.

Tillbringade istället mina dagar med att träna, sola, umgås med familjen, umgås mycket med vicke samt att trycka mängder med påskmat och godis.
Det är fan tur att jag kommer att ha en lägenhet istan isommar och inte hemma hos mamsen, skulle nog bli några kilon plus då... Gratis är både gott och gratis.. ehh..

Torsdagen var en jäkligt trevlig dag. Var och tränade med broder då han frågade om jag var sugen att hänga med på fest, självklart var jag det! Bestämde mig för att ringa Herr Öhman och fråga om han var sugen att bli min date vilket han var..Ett stop på Statoil för köp av folköl och upphämtning av vicke, sen var det igång.
Tack för skjutsen Anders, du är en hjälte!
Var lite av en lagfest för Byske IF:s herrar så det var rätt mycket känt folk. Skoj!
Efter förfesten gick vi på köttmarknad/svinstina.. jeep, vi gick på Station 8..Åldersgräns 18!
Slutade med att jag och vicke gick och käkade på Max och därmed har jag erkänt att jag käkat skräpmat vilket jag lovade i mitt förra inlägg=/
Överlag en rätt skoj kväll, kändes skönt att gå ut på 18 och gå hem med värdigheten ibehåll. Förra gången vi gjorde det träffade vi yngsta syster Öhman som sa " Vad fan gör ni här? Ni är alldeles för gamla för det här!!"  SKAM är ordet!

Fredagen spenderades i Nyliden.
Jag och Vicke, samt Johan och Nisse under vissa delar av dagen bastade, käkade Kuktors köttbiff  (ar)..., och kollade på tv.  Jag hann också med en timmes napp i familjen Öhmans soffa vilket var välbehövligt efter fredagens bravader!

Lördag.
Party med stora delar ur gamla gymnasiegänget! Alltid lika trevligt! Fan vilken tid vi hade tillsammans alltså. Var skit kul att broder, vicke, johan och krille också följde med.... men självklart saknade vi även dig Herr Ågren! Det gör vi varje dag!

Kommer att bli en grym sommar med alla sköna människor nära!


Byske på våren är fan inte fel!


Min date.


Peace out!

/Fulutanförjanne

Kommentarer
Postat av: Bror!

Ska du inte berätta nå om din headplant i soffan? =)

2009-04-16 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0