Alternativt CV...

Sitter här och försöker dikta ihop ett CV samt Personligt brev till morgondagens praktiksamtal. Ärligt talat tycker jag att det är lite skumt att vi ska måsta skriva sånt för att söka en praktik plats. Det är inte ens någon specifik plats utan vi söker på ett område och ungefär vad vi vill inrikta oss på.
Jag vet inte riktigt om jag gillar iden med att ha CV och Personliga brev...för alltså,.... är det någon som skriver fullständigt sanningsenligt i dem?
Man skriver bara precis vad den som anställer vill höra.
Skötsam, Flexibel och typ serviceinriktad. Inte vet jag..

Nångång under mitt liv ska jag skriva ett riktigt svingt CV eller kanske inte svinigt men jävligt ärligt allafall.

Hej!
Jag heter Tobias Gustafsson är vid det här laget 58 år gammal, frånskild, deprimerad, dricker alldeles för mycket och tvättar mig sällan. Jag är väldigt intresserad av tjänsten som förskolelärare, men inser att mitt förflutna kan sätta käppar i hjulet.. men seriöst  hur fan skulle jag kunnat veta hur gammal hon var?

Hör gärna av er till.
Tore.Ensamiskogen.hotmail.com
PS: (Adda mig på msn så jag har nån att prata med....)

Skämt å sido. Jag har inte skrivit mitt första CV ikväll och definitivt inte mitt sista, men det är bara så jävla trist.
Skellefteå i helgen allafall.. Ska bli kul att umgås med vanligt folk igen =P.
Blir även lite tårta på menyn då syrran fyllt år. Fan, Elin är 19 helt sjukt!!

Får inte glömma att jag har en date med den här tjejen heller.









Over and out!

/ Mr T

Kommentarer
Postat av: Fasanens vän

Läskigt att du dejtar din egen hund! Men är du glad så är jag. Håller tummarna för att ingen av er släpper till, mer spänning om man väntar!

Hoppas du får en bra helg baby!

Och hoppas du fåt praktikplatsen någon annanstans än Scheelläftä! Och får se lite mer av vad som erbjuds i denna värld!

Kram & Puss...och glöm inte hälsa 19åringen ;)

2009-02-12 @ 01:12:29
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är så glad att du kommer hem i helgen!!!

2009-02-12 @ 07:50:34
URL: http://forssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0