CSN..

Mmm.. idag fick man dem. De efterlängtade pengarna. Det är lika skönt varje månad när de tickar in och bara väntar på att brännas upp. Det här med pengar, varse det är Csn eller lön går som i en cykel..varje månad den 25:e blir man lite gladare än andra dagar och kan unna sig att kanske köpa något dyrare mat eller något annat som faller en på. För man har ju möjligheten..men hur man än vrider och vänder så sitter man alltid där och vänder på slantarna vid den 23:e - 24:e varje månad.
Jag ska fan lova mig själv att hålla i pengarna den här gången och bara köpa sånt jag verkligen behöver. Men.. vem ljuger jag för?
Jag lovar att jag kommer att stå i mitt kök och kolla på mitt kylskåp med tom blick och leta efter nånting att äta..
som ikväll tillexempel.
Efter träningen var jag så jävla hungrig att jag åt mackor med ost och grillkrydda inget annat... inte för att det var gott. Nej för fan!
Men för att det var det enda jag hade.
Ost och grillkrydda... SÅ jävla fattigt! Det är fan som husmans och vatten!

Nää.. nu ska jag snart styra mot sängen..

Hej å Hå!

/Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0