Kommer att sakna Gorillabackface.

Fint skrivet Mr.F. Jag visste inte att någon så primitiv kunde leta igenom sitt huvud och skapa något så fint.
Det kommer att bli tomt i Skellefeteå ett par månader, på gott och ont. Tjejerna på krogen slipper att alltid bära med sig överfallsalarm och pepparspray men dina vänner kommer att sitta i den trasiga soffan i det annars tomma rummet, med en Whiskeyflaska i ena handen och en revolver i den andra. Vi laddar i en kula och snurrar cylindern.....klick.
Så snälla neandertalaren, stanna inte för länge i lapphelvetet.

Nä det har varit en trevlig tid nu, och förhoppningsvis så samlas vi i staan i sommar och bedriver otukt som aldrig förr.
Vi borde se till att styra upp den där resan som vi har snackat om...

Fan, jag håller på att bli sjuk. Har fått ont i halsen och huvudet ikväll. Vekligen inte det jag behöver just nu.

Ha det bra vänner!! nu ska jag se Chuck!!!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0