fet och blåslagen...

Dags för uppdatering!

Hade besök i helgen, mitt första eller tekniskt sett andra efter far&margit när dom körde upp mig och sommardäcken förra sommarn. Men det här var mysigare ;D
Så nu åter står bara att se om nån annan håller sina hälsa-på-planer ;)
Bara att ni kollar när ni kan komma så ser jag om jag är ledig eller om jag kan byta runt lite så jag kan bli ledig!
Låt oss hålla en levande diskussion angående ämnet! ;)
Emma, hälsa frugan att jag är i full gång och letar karlar åt hon här uppe!

Annars då? Jovars förutom att jag vred knäet & föll som ett sär i slutet på hockeybockeyn igår så är det väl rätt bra, men ont gör det i både höften, knäet och armen. Men...det som inte dödar.....håller en vaken grinandes på natten och tvingar en till att ta stjärtpiller alvedon tills man känner att det kittlar i halsen. (läs diklofenak oralt).

Har för övrigt varit och hälsat på min tatuerare idag. Hon kopierade upp två bilder som jag tagit med mig hem för att spinna vidare på, och sen har jag även bokat tid!
Nu ska jag bara försöka titta ut mer detaljerat på hur jag vill ha den samt försöka vänja mig vid tanken att bli arvslös eftersom en tredje tatuering skulle innebära detta....mor&far sa redan efter första att " visst räcker det nu" och efter andra "men nu får det inte bli någon mer" / "nu blir det väl ingen mer?!". Späääännande känns d iaf!

Har sedan sist även hunnit bli liknad vid denna figur....bra el dåligt....u tell me?


Sen hade dom värsta fet rean på skriller här uppe, 30% på reapriset!!! Men såklart så hade jag varit för seg att ta mig dit, så de skitskööna Nike/Bauer skridskorna jag ville ha fanns ej i rätt storlek! Sen var jag inte mest tokpeppad på lägg ut pengar på något som orsakat den största stjärtvärken jag någonsin haft....men braaa priser var det dock!!
Får se om jag åker förbi imorn och kollar igen och ser om det finns kvar några andra överkomliga och sköna. Inte för att jag desperat behöver nya, enda felet med dom gamla är att dom skulle behöva slipas, men orka! (trots att jag bara behöver lämna in dom på brandstationen gratis) bättre köpa nya sköna ;D :P
Typ såna här som jag ville ha men som var slut :S

Så nu blir det väl ett par såna här istället......

Läckert lack-svarta Roxa Rabbit, med snabbspännare och röda detaljer...mummah!


Sen så har jag sett en rikitgt bra film (eller snart sett klart, sett större delen av den) Den Röde Baronen! Rekommenderas!! Sen måste jag säga att jag fastnat för bägge Madagascarfilmerna, haha dom är verkligen skitsköna!

Näe ska börja röra mig mot jobbet! Nattjobb inatt,sen ledig till helgen då det blir dagjobb Fredag & Lördag, sen fest på Lördagkväll och nattjobb på Söndan, förhoppningsvis en lämplig helg!

Dagens Retro Sms:
2007-08-13, 07:52
Avs: Tobbe G
"Om 13 dagar och 1 timme går planet till Turkey! Road trip random mother fuckers!" Slutcitat.

Road trip random mother fuckers? Haha någon som redan 13 dagar innan resan var överpeppad!
Men kul hade vi! En resa att minnas! Men fler ska det bli!

Puss & Kram och glöm inte hälsa systrarna!

/Mr F


Kommentarer
Postat av: Emmet

Joh.. Hon väntar spänt! :) Dock tror jag du får sålla rätt mycke.. HON ÄR KRÄSEN! Kommer snart och hälsar på dig gubben! :)

Saknar dig!

2009-02-19 @ 16:53:30
URL: http://emmeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0