nu jaevlar!

yes första inlägget när man ä'r i chemisk obalans! alltså full!
"firmafest" med några från ambu och mest från iva och akuten! riktigt roligt och lappskt....bastu sen hemkokt köttsoppa och sen pajer till efterrätt sen fest!
så nu är man då full!
är bara här för att ändra lite i playlisten för att få partajjstämningen ännu högre!

blir nog utgång inom tep 2 timmar. blir nog skojj, domd är fan galna här!
riktigt roligt också att en av anestesiläkarna är här! danske bo som bor i lyckselel?! :D haha så vi diskuterar allt möjligt, lykcsele, västerbotten i allmönhet, carlsberg och hur han hamnade i lycksele respektive kiruna!
kul, kanske kan samåka nångång i framtiden som mina jobbarkollegor på ivak föreslagit!


annars då? jo saknar er där hemma som faaaan! men kommer hem nästa vecvka!

så nästa helg blire fest lördag! niu som vill och bryr er hänger på!
FEST FÖ FAN! har vi en anledning att krama om varann och tycka om varann trots kroppsodörer, dåliga frisyrer eller tandrader som liknar en brusten tegelvägg!
nåväl ville bara att ni ska veta att jag är full och saknar er aALLA där hemma!
PUSS
/ en Full ful och fet fredriK!

kärlek åt folket!

eftersom jag inte laddat upp typ ett enda blogginlägg utan bild så kan jag inte börja nu...här är en annan bild från när jag var full i Kirna!
btw, Kiruna på samiska är Giropn och betyder fjällripa! ha d!

Kommentarer
Postat av: Amändah

Vad i sata-gatan gör du i Kiruna?

2009-02-22 @ 00:42:59
URL: http://amandamarklund.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härligt med gångavstånd ;D

2009-02-22 @ 10:23:24
URL: http://amandamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0