teoriprovet godkänt!!

väckaren ringde sju och efter ett par minuters letande efter min hjärna så steg jag upp och insåg vad det var för dag. TEORIPROV!! Tvagade armhålorna och tog på mig min minst svettiga tröja sedan sprang jag ut i kylan.
Jag måste bara förklara för er med normala näsor att det är lite skillnad när det är kallt, jag menar om näsroten sitter djupt förankrad i bakhuvet så känns det som någon lagt en skopa glass i huvudet när det är kallt ute...
med tårar i ögonen och nervös som en möjligen hivsmittat människa kan vara så satt jag mig ner å väntade i lokalen. Började fundera över om jag inte pluggat för lite, har läst boken två gånger.

Plötsligt kom ett huvud ut från en lucka, personen bad mig att ta kort på mig själv i fotoautomaten. jag gjorde så. Väl därinne så ställde jag in stolen å satte mig ner. Jag började fundera hur jag skulle se ut på kortet, skulle jag le eller vara allvarlig. innan jag bestämt mig så började maskinen ta bilder och när man fick se hur de såg ut höll jag på att ramla av stolen.
Jag valde den minst fula, den där jag såg ut som jag var förstoppad av en gullök och hade nygråtit. jävla automat...!!

Jag fattar inte att man kan bli nervös för ett sådant prov, det är ju inte hela världen om man misslyckas.
Men vilka knäppa frågor det var, man tycker ju att de borde handla om körning och vägmärken. men icke!! En fråga handlade om hur många procent större risk det var att råka ut för en olycka om man var en 18-24 årig pojke med 0.5ppm alkohol i blodet än samma pojke utan alkohol.
svaren var typ 5gånger, 20gånger, 90gånger eller 900gånger.
Jag menar, alla vet ju att det är dumt att köra full, men den där frågan är idiotisk!!!!!! ARGH!!!
Hursomhelst så klarade jag det. men det blev ju inte alla rätt precis..

Jaja, nu sitter jag här. med magen full av nästan färdigbakad limpa. Blä!!

hörde att den "skäggigevarsnamnintefårnämnasfördåvillhanvarakompismeden" kommer hem nästa helg.
vad kul................................Men då är jag i helgen. TAJMING!!

När kommer Mr.T hem då??

Kommentarer
Postat av: Mr Fetrik

Grattis igen djuping till teoriprovet!

Teepiskt att du ska till fjälls och sträckmasturbera! Men vi får se till att hinna tvärkramas om it annat ;D

2009-02-21 @ 11:03:45
URL: http://oattraktiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0