Den skyldige är fast!!

De oattraktiva i ca 2 dagar funderat vem som lämnat den anonyma kommentaren om snoppjutningssatsen.

Postat av:
Anonym (det blev så sjukt inlägg!)
 Appropå:"Klona Din Penis Och Gör Det Till En Vibrator Kit" /Nu Tobbe har du ju världens läge att göra det vi alla drömmer om.... Att ligga med dig! =)

En bra grej som inte alls är bra egetligen är att man kan spåra ip-adresser när folk lämnat kommentarer och där med minska sök området ordetligt. Egetligen väldigt tragiskt att ingen kan vara anonym längre, men men finns dessa möjligheter så måste man ju utnyttja dem.

Efter detta dektektiv arbete och med stor hjälp av Anders kan jag nu avslöja vem den skyldige är.

Mm.. Jag förstår vad ni tänker. Han ser ju så snäll ut.
Men skenet bedrar. Det är ju som bekant som man brukar säga. I de lugnaste vatten simmar de fulaste fixarna.
Här hade jag hoppas på att någon dam skulle kunna tänka sånna tankar om mig och sen blir jag varse att det är min egen bror.
Mm.. jag vet! Sjukt! Efter att ha pratat med denne brottsling, måste ju få berätta sin historia också, så menar han att det absolut inte var något sexuellt bakom och att han bara vill messa med mitt huvud!
Snällt brorsan. Förstår att du saknar din lillebror som både är LÄNGRE och TYNGRE.

fh: Brorsa. Jag.

/ Tobbe











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0