Jag och mina sjuka vänner..

Det är måndag och nu sitter jag här återigen framför datorn och funderar på vad denna vecka har att erbjuda. Känns som att det var väldigt nödvändigt att komma "hem" och ladda batterierna. Nu är jag tro det eller ej rätt peppad på att plugga, men ännu mer peppad på att träna.. IKSU-kortet är fan årets investering hittils.

Helgen ja..
Tog bussen hem redan på torsdag och kollade Aik - Brynäs. Var väl inte världens bästa match, men fick träffa Fredde och Ante igen vilket var väldigt skoj =)

     
Fredagen: Var också fullspeckad. Efter en sovmorgon så åkte jag, bror och mamsen till stan för att shoppa lite. Lyckades få tag i en svart skjorta, vilket var precis det jag var ute efter.

Det fanns en tid då man skämdes för sina föräldrar och helst inte ville att de skulle gå med en på stan, och om man ändå träffades så skulle de helst bara gå förbi och inte låtsas om att man fanns.
Den tiden är förbi kan jag säga. Mamma är fan en kul tjej. Och jag och brosan har alltid nåt sjukt att prata om.
Fredagen slutade med ett telefonsamtal från jobbet om nattjobb, vilket jag tog.
Ca 1000 kr eller lets dance hemma i soffan gjorde valet enkelt.

Lördagen var utan tvekan helgens höjdpunkt!
Efter 5 timmars sömn 8 - 13, så var det dags att ta tag i dagen. Med rätt kraftigt grusade ögon satte jag mig på bussen till stan för att sammanstråla med Ante och Johan hemma hos Ante och Jossan. Efter xbox och några kalla var det högtid att hämta upp vicke på viking där han och maten väntade.
Fredde kom och bastun var redo att beträdas och 5 nakna män trängdes i den alldeles för trånga utrymmet.. men som ni vet.. GUY LOVE är alltid GUY LOVE


Söndag. Anlände hem till mamsen vid 11 tiden och efter en macka var sömn det enda jag behövde. Sömn och en fruktansvärt tråkig busstur till Umeå igen, sen var den helgen slut.


Måndagen har hittils varit rätt lugn, hade ett meningslöst möte med gruppen idag som inte gav ett skit och vi kände det allihop tror jag, den enda som var någolunda peppad var vår lärare.
Skulle egetligen sätta mig på skolan och plugga ett tag, men märkte själv hur jag började gå hemåt och slutade med en timmes "näpp", då jag förövrigt drömde att jag hade gräs i näsan och vaknade av att jag försökte dra ut mitt näshår.
Smart kille vaa?
 
Nu lite läsning...

/ Dr TåBåRå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0