Sargsläpp!

Det var ett tag sen jag skrev och jag önskade verkligen att jag hade nåt värt och roligt att berätta, men tyvärr..
Känns litegrann som att jag flänger fram och tillbaka.. Har mer eller mindre varit tvungen att besöka Skellefteå två helger i rad nu, och det blir en tredje nu till helgen.. det har ju sina anledningar..  i födelsedag(min egen) innebandy turnering med jobbet och nu till helgen födelsedag igen (elin)..

Jag älskar Skellefteå eller kanske tryggheten som Skellefteå ger, men nu bor jag ju faktikst i Umeå och vill ge det en ordetlig chans så att jag inte börjar odla ett Umehat ala Erik..
Nää.. det är fan så som min vän Gorillaface aka Mr Fredrik Ågren brukar säga SLÄPP SARGEN FÖR FAN..
Jag lovar dock att det inte varit så att jag har varit "tvungen" att åka hem för att hemlängtan tagit över, jag vore den första att erkänna det! Det har inte passat att vara i umeå bara.

Aja..Nog av mina funderingar, de tenderar att bli djupare och djupare ju längre in på småtimmarna det går. Mina två vapendragare i de oattraktiva liknade mig trotsallt vid JD i Scrubs för att jag har en tendens att försvinna.. Haha.
Kommer ni ihåg standen och den tomma blicken killar?

Hoppas det blir någon utlandsresa till sommarn också, det är bara tiden som måste räcka till. Hoppas vi får med oss någon mer också, Ante - Johan - Petter vore grymt skoj!


Nån som är sur för att han inte får vara i centrum
på bilen?




Finn två fel.




Haha..finns inga ord.






Sakna dää. Kiruna pojken.

/Herr Tåbira





Kommentarer
Postat av: mr.Näsa

hehe, men lillen?! :D

det blir kul att du kommer hem i hlegen, nog kommer du att sluta full på lördagskvällen, det kan du lita på!

Vi måste utomlands, det har du helt rätt i!! Fatta kul vi skulle ha.... fast den här gången hoppas jag att det inte ska lukta blod på toan. :D:D

2009-02-11 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0