Jag lever..

Fan, vad störande!
Satt tidigare ikväll och skrev ihop ett Lååååååånngt... inläggg, skulle lägga till en bild från telefonen och vad händer...datorjäveln hänger sig..
Aja.. Inget man kan göra åt det nu..

Allafall..
Roligt att se att Fredde bloggat på fyllan, tror alla som har en blogg nångång har gjort det och jag är rätt övertygad om att när Herr F vaknade imorse så var det första han gjorde att slå på datorn för att kolla vad han skrivit.. Tyvärr fanns det ju inga direkta skadaler eller offentliggöranden i inlägget..men men.. det kanske kommer vem vet =)

Fantastisk, var ju även Vickes teoriprovs dag.. jag har alldeles för bra fantasi för mitt eget bästa,  när jag var ute och gick här om dan så spelades Viktors dag upp i mitt huvud och jag kom på mig själv att gå och ful le i min ensamhet, någonting som händer väldigt ofta..Ni borde prova=)

På tal om ensamhet så försöker jag nu att organisera en stor påhälsning i Kiruna, och det är inte omöjligt att det bli att köra bil till Herr F, så Bergsgorillan aka Herr Gorillaface.. kolla hur 26-29 Mars ser ut för dig, och om du måste söka ledighet så kan du ju säga att du får påhälsning från söderöver och att vi nu ska se till så att den där jävla stan trillar ner i hålet nångång så att du kommer hem.. innan du blir uppslukad av marken, bokstavligt talat..

Var som sagt hem en snabbis i fredags när jag skulle jobba, han stöta på Vicke, med tillhörande systar och mor Gun. De såg ut att ha det trevligt.. eller allafall Viktor, han blir ju så glad när han får komma ut.... De skulle ha nån slags familjedag med fika, fallskärmshoppning och gocart, men det hela förstördes av att Viktor blev alldeles för ivrig och kissade ner sig inne på HM och så var den dagen över.. Stackars Systrarna och Mamma Gun.. 
Hälsa dem förresten.... =)

Haha... Freddes bjöd ju på en Cowboy bild från min 21 årsdag. Jag hade inte tänkt vara sämre..




Mmm.. jag vet vad ni tänker....






Tiden så både jag och ante var singel och därför hade mycket tid med varandra
, så här i efterhand så förstår man ju vem som gått vidare i livet.
Ante: Sambo, Ny lägenhet, Bil.
Tobbe: Singel, 19 kvadrat, trasiga skor.


Storögd sak..?                                                                                 F?
        
 
Hej svejs!

/ Tobbe Torsk.
Trackback
RSS 2.0