Livet i en låda.

Livet har kommit in i det här fyrkantiga stadiet igen. Ni vet hur det känns, som att man bara gör 4 saker dag ut och dag in

 
                Plugga                             Träna 



Sova                                            Äta


Jag vet inte men jag skulle bara vilja göra nåt helt oväntat som jag normalt sett inte skulle göra. Typ gå till skolan för att plötsligt komma på att " Nä fan! Jag drar till New York istället".
 Det behöver inte bara länge och det är egetligen inte heller att jag vill komma bort ifrån nånting, snarare att jag vill visa för mig själv att det är jag som bestämmer över mitt liv och egetligen inte "måste" gå på alla föreläsningar, att känna sig fri helt enkelt.. Tyvärr är det rätt många saker som saknas för att jag ska få det här att funka och det är ju framför allt pengar, vilket det inte är gott om nu kan jag lova. =)

Jag har drygt ett år kvar i skolan och trivs skit bra med utbildningen, så jag tror mina planer får vänta ett tag. Men den dagen det är dags hoppas jag att ni följer med.

        

 Kuktor 

         
  och  

Björn Borg
                                                                                                       



/ Mr T                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag då? Snopphuve.

2009-02-04 @ 08:16:45
Postat av: Andreas

Jag då? Snopphuve.

2009-02-04 @ 08:18:12
Postat av: Fetrik

Haha tog det exakt 2min & 33sek innan du insåg att du inte skrivit ngt namn AntiOxidantAnte?

2009-02-04 @ 10:58:29
URL: http://oattraktiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0