en kaffélatte tack....m.hasselnötssmak....det var allt...ALLT

Vill börja med att berömma Mr T för sina sjuka nyfikenhet som faktiskt gav resultat ;)
Sen är det sött att se lite syskonkärlek....även om de i detta fall kanske gått lite överstyr!

Ja så var man tillbaka i Lapphelvetet! Är verkligen blandade känslor. Klart det är kul att träffa allt trevligt folk igen, jobba på ambu/akuten igen och även känna lugnet (ödeskänslan) i den här "stan".
Men man saknar alla vänliga/speciella/sära vänner :) schtaan, Burhålan, släkten och sist men inte minst en viss person :) Men får snart besök här uppe så det känns faktiskt mkt bättre nu :D ....första dygnet när jag jobbade var det rätt tungt mellan körningarna, då hann man som tänka så mkt på alla man saknade och hur länge man ska vara här.
Men försöker intala mig att 4 månader kmr gå fort....och det brukar det ju göra så....eller? (försöker intala mig det, men ibland kmr tvivlen :P )

Har iaf utövat lite Skellefteåpatriotism redan som ni kan se nedanför, är från mitt jourrum på stationen :)



Kul är dock att träningsmotivationen har återkommit! Igår blev det både hockeybockey m. räddningstjänsten samt styrketräning och nu ikväll blir det strax att knalla till sjukhuset och styrke/fysträna :)
Känner inte just nått sötsug nu heller och har laddat upp med bl.a. frukt och.....ja....eh...andra nyttiga saker! Näemen seriöst så har jag faktiskt inte ätit godis sen bilfärden hit upp....vilket typ var 48timmar +.......men man ska börja smått för att vinna stort...eller nått i den stilen som förstärker min godisfria tid :P
Har som en annans sorts energi när man är här....sen så finns det ju inte så fruktansvärt mkt annat att göra :P

Saknar mina bloggpojkar! Som förövrigt i 98% av de gånger de ringer, sitter på toan och förlöser....
Men det är väl sånt där betende som driver oss närmare varann!.......tragiskt nog :P

För övrigt har jag ett nytt deo-tips till ArkNäsaFyrkant!

Multianvänding; både luftparfym och armhåleparfym!
Du kan ju då omöjligt börja lukta sämre....


Haha börjar sakna er ännu mer när jag i mobilen ser den här skapelsen som jag fick på Waynes....
Voila! C'est un "Kuklatté" (m.Hasselnötsmak)

 

Helt ärligt....det är ju inte en tvekan om att det är ett penismönster i min latté
Hon kan ju inte ens försökt! Nedan här finns exempel på hur en latté bör se ut....


Näe nu ska jag iväg och träna!
ps. har beställt 2 böcker av Jan Stenmark.....hans bilder är verkligen kick-ass! ds.
Ha n'e så braw!
Och hälsa systrarna!
// Mr F


Kommentarer
Postat av: Vårtface

Vaaart exakt är min gudomliga rumpa Fredriiiik? Hittar den icket. Och även om jag hade gjort det, hade jag med mitt norra öga skådat att den var fejk. Den skulle vara på tok för ovårtig och ohårig. Dessutom brukar jag odla bregottmellan i skåran, för att slippa köpa. Rå värt!

2009-02-08 @ 00:31:11
URL: http://amandamarklund.blogg.se/
Postat av: Molusken

"Alla föds med rumpan bar" är ett kanske för djupt citat för att någon med skrumpen pung och maskar i håret ska förstå? Det betyder att alla föds med samma rättigheter och att ingen är mer värd än någon annan. Djupt, mycket djupt. Lika djup som min prostata har börjat bli. Jag älskar att dra i den, åååå.

2009-02-09 @ 00:21:42
URL: http://amandamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0