Bamse är narcissistisk...

Födelsedagen är till enda. Klockan är över tolv och nu är det 364 dagar kvar tills det är dags igen, känns på ett sätt skönt och på ett sätt skrämmande. Det är fan sjukt hur fort tiden går. Jag minnas att jag i ett av mina förhållanden sa att jag ville ha barn innan jag är 25! Allt seriöst TOBBE! 25!!!
Jag är ju ungefär lika omogen nu som när jag var 17, fan vad naiv jag var, men det hade sina anledningar det också..
Det kändes allafall inget annorlunda när jag vaknade imorse allafall förutom att det tidigt började hagla in sms har snabb räknat och runt typ 20-30 stycken är det allafall, det är rekord för mig allafall..

Det har dock varit en väldigt billig dag ur ekonomisk synpunkt. Anna bjöd på lunch och petter på middag och öl. Det är därmed herr hedenströms fel att jag sitter här nu, lite lätt rund om fötterna men fortfarande vid medvetande..

Pluggandet har förövrigt tagit överhand nu. Satt och läste i vår kurslitteratur idag om narsisim och tyckte mig hitta paraleller till BAMSE..,

Narsisim:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

 jag tror inte det är meningen att man ska sätta bamse i det sammanhanget, men det var bara en tanke som dök upp i mitt huvud så varför inte dela med sig av den? =)
Jag behöver nog en paus.
Imorrn tar jag bussen norrut.

Synes mot Brynäs...( fattar ni jag ska på hockey.).AIK - BRYNÄS....
Hihi.. hel festlig kille!  (gå och lägg dig för fan)

/Mr T

Kommentarer
Postat av: Vårtansiktet... aka Amändahhhh!

Intressant att återuppleva gamla minnen som att MrV (wanna be gunter) försökte hitta sig själv. Var han inte och antastade dammsugarslangen, så var det stackars grannen Agda 93 år som fick en bullenskorv, både här och där.

Inte mycket mer att säga än; MER FLÄNNSOST TILL FOLKET!.... oj nu blev jag visst styv i brallan. Dags för en runkbulle. Adios!

2009-02-01 @ 23:49:24
URL: http://amandamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0