Grinar mig till sömns...

Mm, det finns massor av saker man kan vara ledsen över här i världen, men det har faktiskt ingenting att göra med rubriken på detta bloggnlägg.
Vi läser just nu en kurs som handlar om barn och ungdomar och hur de anknyter till sina föräldrar å så.. skit intressant, men för att komma till saken så läser vi just nu en bok där författaren heter Terje Grina och jag har planerat att läsa tills jag somnar...där av "Grinar mig till sömns"....
När ni läser det här inlägget så tror ni säkert att jag gör allt för att inte läsa färdigt denna bok och ni har faktiskt helt rätt! GRATTIS!
Har suttit den senaste halv timmen framför datorn och inte gjort ett "jota", som man säger =)
eller ju förresten har väl varit in på facebook uppskattningsvis 300 gånger och tryckt tre hårdmackor och druckit en halv liter vatten.

Morgondagen blir speciell. Har en rätt lugn dag på skolan, bara praktik information och en inplanerad lunch med Anna, men kommer nog att få klara mig utan några paket, trots att det faktiskt är mitt födelsedag =)
Ett år närmare döden som jag sa till vickes syrra Johanna när hon fyllde 20 och på tal om det vicke hälsa syrrorna.... =)

Ska bli jäkligt skoj att komma hem ihelgen!
Sakna er...




GUY LOVE

/ Tobie "Nr 22" G....... peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0