haha nakenapa!

Men Mr.F! visste inte att det dolde sig en sådan styggelse under kindkrullet. Kul att se, du var ju nästan söt på den tiden.
Du ser ut som en liten Tobbe-trollkarl!

Och till mr.T så vill jag bara hälsa att det stämmer det du nämnde om att jag hade en mindre stolt period i mitt liv när jag inte visste vars eller i vad man skulle stoppa den. Men jag måsta påstå att även du själv har haft speciella böjelser förr i tiden, fast det finns nog inget ord för den genren ännu. Men den sammanfattades med appliceringen av en hudpåse i pannan när man ligger på en bänk (jag tror du förstår vad jag menar!) fniss
 
HAHA, när jag tänker på alla sjuka saker vi har gjort under åren börjar jag nästan gråta. Vissa minnen är RIKTIGT sjuka!!
jag är glad att ni finns...( jag tänker på minnen som inkluderar bla kondomer, duschar, pungar,turkiet, dassböcker och lök.)

Idag tycker jag att jag har levt upp till de höga förväntningarna som ställs på en medlem i de oattraktiva, jag slutade jobbet och gick därifrån med storslagna planer på bla att laga spaghetti och köttfärssås och baka lantbröd. Så jag gick och handlade alla nödvändiga ingredienser. Men väl tillbaka i lägenheten dog motivationen totalt, jag ville bara lägga mig ned i hallen och självdö.
men det kändes som att det skulle vara en dum ide så jag tröststekte några hamburgare och pressade i mig dem, efter det så gav jag mig på en chipspåse som jag stunden innan bestämt att jag skulle försöka spara eller i alla fall bara äta lite ur.
Nu sitter jag här med uppsvälld buk, taskig anderäkt och en tom chipspåse i handen. Men jag tvingade bort ångesten över att ha ätit en hel chipspåse och två hamburgare genom att trycka i mig en hel ask med vindruvor. Alla vet ju att om man äter frukt så väger det upp onyttigheterna så man hamnar på noll.... Hm!? känner mig ändå ganska äcklig...
Det här har varit den lugnaste lördagen jag haft på flera år, det har varit asskönt!!! 

Dagens tips: Om man slutar använda Deo så avtar löklukten efter ett par veckor. Sluta även att använda schampo, håret blir fett i början, men efter ett tag så behöver man inte använda vax för att fixa till "kvart över två ragget -ska vi gå hem och idka älskog frillan"

Mr V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0