Manlig kärlek med bastubad...

Här sitter jag i min ensamhet och funderar över livet, ska ta tag i mitt pluggande alldeles strax..
Börjar så smått längta till nästa helg då jag lämnar Umeå för Byske/Skellefteå. Nästa helg har alla förutsättningar att kunna bli en rolig tillställning. Förutom att jag ska få inkasera ett okänt antal paket så händer det mycket andra roliga saker också.

Har snackat med inblandade parter och om allt går som det ska så ser nästa lördag enligt följande.

  • Skriller Förhoppningsvis med så många som möjligt, alla är välkommna.
  • Bastu och Öl hos Johan.
  • Mat
  • Utgång på Station med goda vänner.

Något sånt här hade vi tänkt oss... men utan badtunnan..


Angående vad den fläckbehårade Mr F aka Fredrik "Stoorn" Ågren menade med ett leende utan tänder så hoppades jag att det fanns nån bild på det, men tyvärr så gick jag bet...

Istället visar jag en bild på Dr Näsas förvirrade tid, då han försökte hitta sig själv...



Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0