Minnenas allé...

Hittade just åt en massa gammla bilder på skruttdatorn, rätt roligt!
Och eftersom det har varit en del pikar fram och tillbaka angående förekomst av ansiktsbehåring (Jag) och avsaknad av detta (Victor & Tobias) så tänkte jag visa en av de gamla bilder som jag hittat, för att bevisa att även jag kämpat i otrolig motvind när det gäller ansiktsbehåring!
 Tilläggas bör dock att detta var 1:an i gymnasiet! ;P



Bonus bild 1, Mina elvispollisar! Titta, beundra....skratta.


Bonus bild 2, Under min studietid, hade tenta denna vecka men som synes gjordes en hel del annat än plugga! Så jag vet hur det är med disciplinen herr Gustafsson ;)

Ps. Så vill jag tillägga att Victor borde fortsatt åt samma håll! Du var otroligt läcker i klänning och strumpbyxer, tror du hade hittat dig själv men nu tappat bort dig! Men oavsett hur du klär dig och hur du luktar så kommer du alltid vara min vän ;) Och det gäller även dig Tobie, trots förra helgens skräckupplevelser! ;D

/Mr F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0