Oattraktivt...you tell me?

Jag har ungefär gjort allting för att inte plugga ikväll, precis som alla andra kvällar.
Fastnade tyvärr i en dokumentär om fetma.
Möt Donna Simpson.

Denna kvinna är alltså 41 år gammal och har som mål att bli världens fetaste kvinna och hon har verkligen gått in för det.
Hon går upp mitt i nätterna och trycker kalorier som typ skulle räcka för ett helt fotbollslag.

Alltså. Seriöst. Man får lite perspektiv på ting i livet. Själv går jag till skolan och besöker IKSU regelbundet, hon säger att hon inte tycker om att röra sig och att hon säkert har det från ett tidigare liv.
Citat
"Jag vill bli så stor att jag inte behöver röra mig"

Aja.. Jag menar inte att alla tjocka människor är ottraktiva, men det här är fan äckligt!!

/ Mr T (Som absolut måste träna imorrn efter att ha sett det här)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0