Popcorn, Petting och Pubertetsmustasch!

Måste bara börja med att berömma din disciplin herr Gustafasson, istället för att studera flitigt fastnade du alltså framför tv´n (förmodligen med handkrämen och en stor pappersrulle i högsta hugg) och såg en dokumentär om en lite för stor tjej, som i grund och botten bara vill slippa vattengympan och promenaderna med sin mamma, detta förmodligen eftersom att dennes mor envist alltid kommer in på området "sitt besvärliga framfall" under dessa motionstillfällen. Sedan vill jag på din rubriksfråga säga nej, bestämt nej herr Gustafsson, det är inte oattraktivt, det är lättklätt, det är avslöjande, det är kittlande! Dock bör tilläggas att detta även är saker som kan upplevas på Zoo, men bara för att jag enligt dessa kriterier finner gråvalen på Zoo attraktiv betyder det inte att jag kommer fråga om den vill äta 3kg popcorn med mig, dricka Trocadero och se Notting Hill......och kanske om det vill sig väl ungdomspettas med mig där i soffan! Förstår du vad jag menar? Bra då tar vi rulltrappan upp igen!

Något som dock är väldigt oattraktivt är mustasch eller början till mustasch på tjejer/kvinnor!

Särskilt om dessa tjejer/kvinnor ej gör något åt deras begynnande snorbroms!
Nu stirrar säkert alla sig blind på tjejen i detta, men tänk på killen?! (läs Victor el. Tobias). Förstå vilken ångest det ska ge att tjejen har manligare mustach än killen! (läs Victor el. Tobias).
Och inse mängden Ytdesinfektionssprit det skulle ta att tvätta bort känslan för killen (läs Victor el. Tobias) då denne i ett romantiskt ögonblick i ett mörkt rum möter tjejens läppar och inser att det kittlas från tjejens överläpp!?
Även detta torde vara en tänkbar reaktion efter ovan beskrivda incident. (<--- psst se klippet).

Hursomhelst, hoppas Herr Gustafsson fick något vettigt gjort förutom att ha övat blodvolymförflyttning från hjärnan till skrevet!
Kram och glöm inte att hälsa systrarna!

ps. har lagt in några nyttiga länkar i listen till höger! Håll till godo! ds.

/Mr F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0