Gorillabackface and the Friday night of fun...

Först och främst ,som svar på föregående inlägg:
Förstår att din medverkan på denna blogg räknas som den främsta framgången för dig vännen, och jag lovar att din mor&far och en bunt sedlar inte hade någon inblandning i din medverkan här!
På tal om familjen Öhman, glöm inte hälsa systrarna!

Vad gäller gorillakommentaren så skriver jag ner den på papper, lägger papperet i ett rosa kuvert, fuktar kuvertet med min finaste parfym, lägger kuvertet i en flyttlåda, slår in flyttlådan med mintgrönt omslagspapper, knyter en vacker rosett runt flyttlådan, sen lägger jag flyttlådan på det enda stället där det rimligen kan rymmas och där grönt sekret samt klumpar av detta sekret utgör skydd för lådan, nämligen i din vänstra näsborre! Tack sötsak! (skriver jag utan på kuvertet).

Haha gillar dina tips på multi-tasking! Själv har jag personligen bara fått uppleva det första (läskigt många gånger)! 
Men guy-love är trots allt guy-love! 


Sedan Fredagens Äventyr!
Helgens äventyr började med ett besök på badhuset med Nisse. Detta innehöll; handukssnattning, tjuvlyssning på gubbars magsjukehistorier, simning, bubbling & som exklusiv finish näsblodsfontän deluxe!
Den exklusiva finishen skedde när Nils råkade fickparkera sin näsa mot bassängtrappskanten :S
Dock gick det förhållandevis väl för honom.

Sedan gick vi hem till min mor där......Nisses näsa Steristrippades ihop, vi provade Mamis nya maträtt "torsk och bacongryta",  dömt att misslyckas?....eh jo! Till och med Mami erkände att den smakade crap & kräk! In med en högkvalitetsfinskameterpizza och voila! så var middagen räddad!

Efter detta var det dags att dumpa stackars Nisse med näsan för Widmark och dra till Umeå för nalta gammal hederlig styrdans!
Var inte alltför peppad där ett tag, men sedan tog det sig och kvällen blev och slutade mkt trevligt!

Så nu sitter man här och kollar tvserie, luktar som Mamis floppande Bacon&Torskgryta pga.  4 timmars dansande och småler för mig själv  (och ja Tobias, det är leendet utan att visa tänder). 
Nej nu blirne nog tvagning och sedan sömn.....så man orkar med morgondagens äventyr!

ps. hittade en "lika som bär bild"!


            F.Ågren?               Bergs Gorillahane

/Mr F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0