Tack för det varma välkomnandet!

Av alla framgångar i mitt liv så hamnar nog detta på första plats. Det kanske säger något om mitt liv....

Nä men seriöst, riktigt bra idè det här nu när vi inte hinner träffas så ofta. Då kan vi i alla fall läsa om varandras absurda äventyr som inträffar i olika mer eller mindre utsatta städer i sverige.
Måste självklart kommentera antydningen om att jag och tobbe har lika lite skäggväxt som en treårig flicka (det kanske stämmer!!) men Mr.F kaske borde vakta sin tunga då han själv verkar ha skurit lös en gorillahanes ryggbehåring och klistrat fast i ansiktet.

Själv sitter jag och jäser efter att ha pressat i mig tre hamburgare och en alldeles för stor påse med nötter. har nog fått i mig en veckas kalorier nu, så det är bara att göra som en orm och smälta maten i ett par dagar. Funderade på att städa i lägenheten ett tag, men hamnade framför datorn i stället. bra karaktär...

Återigen, kul att vara en av de oattraktiva!!

Dagens tips för den stressade: Börja göra två saker samtidigt t.ex. prata i telefon när du skiter. Borsta tänderna när du duchar och ät mat vid datorn. (Fast inget som är lätt att spilla ut, typ nudelsoppa eller mjölk och mûsli)

/ Dr. Näsa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0