Greken och de två ölen...

Haha..Man kan inte annat än skratta när Herr Näsa luftar gamla minnen och du har rätt herrn "hundpåsen" kommer jag aldrig att glömma...=/
Inte heller sättet jag och Mr F fullständigt våldtog din kudde under ditt toabesök.. men som man brukar säga, det man inte vet mår man inte dåligt av, även fast det i ditt fall förklarade ditt illamående..

Vidare så har jag, precis som vicke, haft en väldigt lugn kväll. Det enda av värde jag gjort idag är att ta bussen ner till vasaplan och promenerat till olles för att se Aik matchen och dricka två öl med Nicke.  Ångesten låg som vanligt som ett moln över Saik supportrarna, men det löste ju sig och det ska vi tacka greken för..

Aja.. tragisk som det kan tyckas så sitter jag nu här ensam i mitt studentrum medan mina vänner är fulla och säkert redan hittat kvällens offer, men missförstå mig inte jag NJUTER av att ha haft en helg helt ensam och inte gjort nånting alls.. känns som att det var väldigt nödvändigt..

Under morgondagen kommer jag dock att vara mer aktiv..
Ska städa hela korridoren (det är min vecka) och förhoppningsvis tvinga mig till Iksu plus att jag verkligen måste komma igång med läsningen nu..

Peace out!

/ Tobi Tomato

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0