Humor, livskamrater och nobbning de luxe!

Håller med er mina små spindelskivlingar, mkt minnen har det blivit och det ena sjukare/roligare än det andra!
Turkiet gav definitivt många bidrag till detta, om inte annat så bevisade den resan att inget i världen kan bryta ner vår kärlek för varann! Haha, kuddvåldtäkten är kanske toppen på det äckelberg som byggdes upp av diverse jävulskap vi gjorde mot varann!
Var sugen på lägga upp nå bilder, särskilt en när tobbe använder sin handduk som superman cape och vicke står i bakgrunden...rätta mig om jag har fel, men visst var det efter eran nakenbrottning i jag och Tobbes "dubbelsäng" :P
Men då risken att någon ev. äter ngt. samtidigt som man läser denna blogg finns så avstår jag från att lägga upp den bilden... :)

Idag blir det att fara på stan, väl där blir det att köpa ut vin åt moder, spana skjorta åt TobieTheHobie, kolla kläder, klippa mig. För den intresserade så har jag och Vicke tagit ytterligare ett steg mot att bli livskamrater, han bokade nämligen min klipptid åt mig.

Sen ikväll blir det hockey med snutten (Victor). Har fixat gratisbiljetterna från ambulansen, så det blir great! Sen så blir det väl inte sämre av att en annan person skall figurera på hockeyn ikväll :) (och nej, jag dejtar inte StenGeorge..han tyckte tydligen jag var för på...)

Resten av veckan blir nog ganska lugn, ev. lunch m. Ante imorn sen nattjobb, torsdag försöka masa sig upp och göra något vettigt så man inte helt förlorar dygnsrytmen, och fredag blir det kanske en roadtrip innåt landet :),  lördag blir det som sagt nalta fest! Hockeylir, bastu, mat, fest och utgång! Med andra ord, KillKvällDeLuxe (KKDL)! Får väl se om vi hittar åt nån värd förfest, annars blir det nog Big Pimpin' hos Johan, hursomhelst ska det bli sjukt kul att vara alla kompisar igen och festa! Blir ju som det sista vi hinner göra tillsammans innan jag åker till lapphelvetet igen! Undrar bara hur mkt det kommer spåra....har ju trots allt peppat sen typ förra veckan :P

För övrigt vill jag tipsa alla om Jan Stenmarks underbara humor!

Som ursäkt på lördag (när vi egentligen är för fulla för att dansa och inte vill riskera att kräkas av rörelse)


Fick mig osökt att tänka på en av de oattraktivas vänner, tror vi & du vet vem du är ;)


Blicken på mannen i kombination m. texten gör denna oslagbar!

Jajja, hade inte så mkt mer vettigt än det här just nu! Let´s Go Aikååå!

/Mr F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0