"Jag skiter i att bädda sängen"

Ett inlägg i månaden verkar vara de oattraktivas nya melodi. De senaste gångerna jag har skrivit så har jag lovat att de ska bli bättring gällande antalet inlägg men som ni säkert har sett så är det ren lögn. Lita inte på mig, jag ljuger ju bevisligen för er! Jag kanske verkar som en fin kille, men det händer faktiskt att jag inte ställer bort osten efter mig eller skiter i bäddar sängen... det ni. ROCK AND ROLL!
På tal om att bädda sängen, att komma hem efter terminerna och bo hemma är en plåga. Tycker väldigt mycket om min familj men seriöst. Jag behöver ensamhet, tystnad och tid för eftertanke utan att höra ett piano eller raslande tallrikar.

Fick ett sms här om dagen om att de oattraktiva hamnat på ytterligare en läsares "favoriter". Tack så mycket Fanny "Hermonie" Häggström, jag ska ha det i åtanke och inte mobba dig speciellt mycket när Aik krosar Modo.

Klarade troligtvis tentan förresten. Den kändes helt okej och det brukar vara ett bra tecken, dessutom har vi faktiskt fått igen den, men jag kan inte vara 100 procent säker på mitt resultat för jag är osäker på tentanumret, men är det numret jag tror att det är så är den fixad med ändå rätt god marginal.

Ni lär ju få höra om jag har fel.

Hoppas allt är bra med er ikväll!


/ Sailor Tibono

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är omnämnd i bloggen! Wow! Så coolt... :)(Väljer att ignorera din kommentar om Modo. Varför förstår du säkert. :))

2009-06-15 @ 00:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0