En elak vinterkräksjuka!

Det är onsdag och här sitter jag.  Jag har egetligen bara en känsla som fyller min kropp och mitt sinne just nu.
Jag är NÖJD! Eller kanske mer skadeglad.
Petter och jag har haft en onsdags träff. Mmm.. Jag vet att det låter snuskigt och fel, men det är faktiskt inget av det.
Vi har spelat Xbox. Vi har spelat NHL och jag har KROSSAT honom!!
Krossat honom så till den grad att han valde att lämna Stipendiegränd 8A och gå hem.

Sitter ändå här och har lite dåligt samvete. Skulle jag ha varit mer varsam? Kanske till och med låtit honom vinna. Men nej. Det skulle inte varit jag. Klarar ju fan inte ens av att hamna sist i kön på Ica.

Nu över till sånt som är viktigt i livet.
Har en skön vecka här i ume.. Relativt ledig till på måndag och Aik har gått till semi. Kan det vara bättre?

Börjar bli jävligt peppad för Kiruna. Kommer att bli en galen helg. Hoppas bara att jag kan fara på torsdag redan och att inte skolan ställer till det allt för mycket.
Vart förresten jävligt orolig, eller kanske överaskadd när Amandra skrev hemskheter på sin blogg. Att hennes ex var döende! Jättehemskt! Verkligen!
Tänkte för en sekund att FAN! Nu är det nånting herr Öhman inte berättat, men det är lungt. Herr Näsa lever och mår!
Det glädjer mig!
Det som dock inte glädjer mig är att Pippi bilden sprider sig som en elak vinterkräksjuka... När jag har lika mycket tid över och har lärt mig att stå ut med era ansikten på kort och använda photoshop så kommer hämnden.

Under tiden lämnar jag er med skam.....


Peace out!

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0