Jag är med barn..

Sjukt och obehagligt sammanträffande att Mr Näsa just idag skrev om barn.
Har nämligen en dröm från inatt att berätta.

Jag drömde att jag var gravid! Alltså va fan! Och det var inte lite gravid heller, alltså rejält gravid vi snackar åttlingar eller EN jävulst stor bebis.
Jag konkade verkligen runt på magen, ojade mig och var tvungen att sätta mig var femte meter.
Av någon anledning så var vi ett gäng i ett spökhus, det var personer jag aldrig tidigare sett... och jag har verkligen ingen aning om vad vi gjorde där. Det enda jag minns var att jag satt stilla i ett stort matsals likande rum för att jag inte skulle gå runt och bli rädd och skrämma mig själv och bebisen..
Nu undrar ni alla. Vem fan har gjort dig gravid?
Om jag de visste. Det var allafall en tjej. Vi hade tydligen legat med varandra och nu råkade det bara falla sig så att jag var den som blev gravid, som att det var hugget som stucket vem som skulle få bära barnet..
Det tog allafall som fan på mig att det var jag, jag menar.. Hur manlig är du med ett barn i magen och framförallt hur ska du få ut det?

Jag lyckades allafall ta mig från detta helveteshus där alla skrämdes och pekade på mig. Flydde till en båt där brorsans ex familj var. De skulle tydligen åka på en stor båt från Australien till Alaska förbi Kalifonien. Det var en jävulst skum båt, för utrymmet där man skulle äta var vattenfyllt. Jag frågade kaptenen hur man skulle kunna äta när hela utrymmet var fyllt av vatten och han svarade att jag fick hålla andan och tugga och framförallt att jag skulle sluta gnälla och hålla käften..
Det sista jag minns var att jag gick upp på båten och tittade mot Kalifonien som bara var en liten vik..

Någon som kan drömtydning?
Jag såg "På smällen" innan jag somnade. Kan det ha påverkat?





/ T

Kommentarer
Postat av: Fröken Lundberg

Ehm.. Jag vet inte vad som är värst egentligen.. Allt är sjukt.. Ni är sjuka.. :)

Puss

2009-03-23 @ 21:08:58
URL: http://emmeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0