Jag och mina sjuka vänner.

Jag börjar på fullaste allvar bli orolig för mitt och mina vänner skägglaven och lastbilsnäsas välmående. Satt och tittade igenom gamla inlägg på bloggen då onda boven skrattet fasnade i halsen på mig.
Alltså på allvar.
 
Jag ger er tre exempel från tidigare inlägg:

Vicke:
Jag är faktiskt lite nervös. Skulle inte bli förvånad om man vaknar dagen efter, naken i en källare, med kladdiga tofsar av renhår på tungan och en heltäckande minneslucka. Eller ännu värre, man vaknar naken i en källare med en död ren brevid sig, och i den ligger Ante och sover..Oj nu skenar fantasin lite.

Tobbe:
Satt och fundrade på om och hur man skulle kunna organisera en staffet i bussgången. Bussen som går 22.35 från Byske är en linje 20 buss, vilket betyder att det med största sannorlikhet är en dubbeldäckare, men med bara chaffören och ingen värdinna. Detta betyder att busschaffören hamnar i ett antiklimax. Stoppa staffeten på övervåningen eller köra vidare för att inte paja hela tidtabellen.. En snabb överläggning visade att han troligtvis skulle göra ett försök att stoppa mig, men ganska snabbt ge upp för att inte göra resterade passagare upprörda... för att bussen skulle bli sen.. Tänker att jag går igenom bussgånger och säger... 1.2.1.2.1.2 och delar därmed upp med passagerna i två lag.

Fredde:
Inte att förglömma Freddes sjuka obsession av Jan Stenmark.

Sjukt. Sjukt. Sjukt. Och då ska ni veta att det som hamnar på bloggen i viss mån har filtrerats och det riktigt riktigt.. på gränsen till olagliga.. Inte finns med.
Jag tror vi behöver hjälp!
Är det någon som sträker ut en hand? Eller allafall kastar en livboj...

 


// Orolig anhörig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0