Killar med humor!

Alla är ju bra på något, och trots att ni är socialt efterblivna med en död rävs kroppshygien så kan ni skriva roliga saker!!
Fan så störda inlägg de finns på den här sidan!!!

Just vid det här tillfället så åker AIK på dyngstryk, sitter å gluttar vid datorn. Måttligt roande kan man tycka. Det enda som håller mig från att börja gråta är Kirunaresan som närmar sig med stormsteg. Jag tror det kommer att bli en riktigt sjuk/trevlig  resa. jag ser framför mig hur en bil fullproppad med illaluktande killar färdas mot en av sveriges nordligaste hålor för att besöka neandertalaren själv "han med skägget". Resan kommer att präglas av under bältet skämt och en del alkohol, som nu när jag tänker på det kan ha en viss inverkan på humorn.
Jag har inte funderat så mycket över vad vi ska göra där uppe, men våran skäggige vän " överste renvältare" har tydligen förberett lite för vårat besök. Jag är faktiskt lite nervös. Skulle inte bli förvånad om man vaknar dagen efter, naken i en källare, med kladdiga tofsar av renhår på tungan och en heltäckande minneslucka. Eller ännu värre, man vaknar naken i en källare med en död ren brevid sig, och i den ligger Ante och sover..Oj nu skenar fantasin lite, men inget är omöjligt för oss...

För att avsluta det här så vill jag bevisa det faktum att stället man bor på kan påverka ens livsstil radikalt. eller vad säger du Mr.T? Talar inte den här bilden för sig själv?

Ha det bra
/ Mr.Näsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0