Fundeleringar...

Dagen har spenderats med städning, bilhämtning, brev/paketskickning och fundering innan det var dags för jobb.

Funderingarna har varit av lite olika karaktär.
Dels har jag funderat över framtiden, blir ju kvar här i Lapphelvetet till sista Maj, sen är jag ledig i två veckor för att den 15e Juni börja på Ambu i Skellefteå. Där har jag förmodligen jobb fram till slutet av Augusti, sen är det nog lika kärvt med jobb där som vanligt...på gott och ont. Så det jag egentligen funderat över är väl alltså vad man ska ta sig för till hösten och vars man ska göra det. Logistiskt sätt är ju alternativen Lycksele, Umeå och Skellefteå, sen beror det ju på vars det finns jobb, och vad för sorts jobb. Skulle väl helst vilja fortsätta inom Ambu, men är nog svårt i Vbottn. Skulle kunna tänka mig akm/ psykiatri /vårdcentral också....men man får väl helt enkelt vänta tills det blir närmare hösten då alla jobb kommer lös och utlyses.
Umeå känns ändå rätt lockande, stått i bostadskö länge, syster m.familj bor där, BiaBiaGobbn bor ju också där, nära till Btk/Skeå och Lycksele.
Beror ju rätt mkt på vad som händer på jobbfronten för tanta mine också, så får väl se.


// En Mr.F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0