ojoj, nu kommer jag tillbaka!!

Jag märker att någon faktiskt har saknat mig, jag blir rörd!
nää, jag har haft dålig koll på vad som skrivits senaste veckorna, men nu ska det bli bättring...

Vad har hänt i mitt liv på den här tiden då?? Till att börja med så har jag skrivit ett skolarbete om våran underbara miljö skitkul..... eller inte. Men nu är det klart. Dessutom så har jag bestämt vars jag ska praktisera och jobba med brandförebyggande arbete. Det blir på min underbara arbetsplats Byggmax.
Det har varit en ganska hektisk helg då jag jobbat : torsdag natt,  fredag dag, lördag dag, lördag natt och söndag dag.
Men i morgon är jag ledig!!!  Sköööönt.
Det behövs verkligen en ledig dag, för min lägenhet har passerat stadiet "äcklig" och klivit in på " Hälsoskadlig".
Funderar helt seriöst på om det är mindre jobb att bränna ut lägenheten å sedan bygga upp den igen?!....

Nu längtar jag efter att åka till "Lapphelvetet" som Mr.Aber brukar kalla det. tror det kommer att bli en härlig resa..
En fråga till Mr.T : Kommer du hem i helgen eller ska du stanna i Umeåellervaddetskitatälletnuheter?

Dagens råd: Ät inte Kebapizza på natten, det gör så att man blir törstig och måste dricka....

Äckliga hälsningar / Mr. Näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0