statist javisst?

Gårdagskvällen spenderades på ett onekligen annorlunda vis, häckade på en restaurang här i Kiruna från kl. 17.00 -> 02.00, detta gav mig följande....
*200kr i handen
*En gratis kebabtallrik
*Möjligheten att se östeuropeiska hitmans jobba som galna myror med ljussättning (deras företag hette f ö Piramid Lights, alltså ej Pyramid med y, utan i...) de bar camobraller och riktiga bodyguarsheadsets och såg allmänt väderbitna och billiga i drift.
*Chansen att umgås med nytt spännande folk bl.a. en som måste ha varit en rysk dracula/legolas wannabe, tänk er långsmal kille i 29-35års åldern, kritblonderat hår med orginalfärgen (brunt) kvar längst i botten uppsatt i dasexy ponytail, kroknäsa, svart skjorta helknäppt ändå upp till halsen och nerstoppad i ett par blåslitna jeans, flashigt skärp samt istället för en slips till skortan så ett flashigt silverkorshalsband.
En annan accessoar denne djupt mystiske man hade var en minst sagt lika rysk-looking girlfriend, som även hon var blond.
När dessa två blonda öststatslovers i en av scenerna dansade tillsammans fick jag seriösa rysningar, då jag fick vibbarna av att de var ett ryskt seriemördarpar på turné i lapphelvetet för att få slakta sina första samer.
*Fått träffa en av huvudstjärnorna i filmen, en mysgubbe som även spelat Borgmästaren i Madicken! Jojjo ta dig i brasan Persbrandt!
*Fått träffa två enl. uppgift rätt stora ryska skådespelerskor (menat i framgång mätt, dock var en av dom rätt biffig och hade urringning ner till knäna).
*Fått se skådespelare och regissörer dricka en årsförbrukning av Red Bull.
*Fått se två 16/17åringar äta upp varandra i en hångelscen i en garderob som typ varade i 7minuter.....inget jag rekommenderar.
*Och sist men INTE minst, eventuellt förevigats på --> film <-- i ca 1-5 sekunder, antingen sittandes dricka vatten ur ölflaska och låtsas prata och/eller beställandes öl från en bar. Guldbagge nästa!

Summering: Var en klart annorlunda upplevelse, rätt kul men vääldigt dryg. Tjänar ju inte direkt några feta cash på det, men var mest själva grejjen att kunna säga att man varit statist som var kul!
Skämt åsido, jag gjorde det enbart för kebabtallriken!

Snart Torsdag! Då kommer mina kära mongon hit upp och ska spendera helgen med mig! Faasn vad kul vi ska ha!
Skriller, öl, bastu, öl, skitsnack, öl, bastu, nakenbrottning, öl, mat, öl, bastu, chips, nakenblindbock, öl, fest, öl, utgång på ferrum, efterfest, bastu, öl, nakendykning i snö, nakenkramhög, sexuellt utnyttjande av killkompis, kärleksförklaringar, hångel, vatten, vatten, nått salt, vatten, sömn, öl. Är min gissning på ungefär vad helgen kommer att innehålla!
Och även om det bara blir hälften av ovan nämnda aktiviteter så är jag nöjd!

Gonatt! / Mr F

Kommentarer
Postat av: Waldemar vårtgård

hahaha, du är måttligt sjuk i huvudet Skäggo!!

Fast dessvärre tror jag att du har rätt angående helgens bravader. Fast de lär även innefatta den utpräglade doften av blodig bakismage!!! (Som du även har smakat på i turkiet) Moahahahaha

2009-03-25 @ 09:23:22
Postat av: Gravidamannen..

Jag ser det som en självklarhet att helgen kommer att bli sjuk. Är i sanningens namn glad om jag överlever.

Det som dock skrämmer mig är att det antyds att Skäggo smakat på Waldermars blodiga bakismage..tur att jag inte var närvarande då...=/

2009-03-25 @ 09:32:02
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: "Fru Sjöström"

Å dit släpper jag iväg sambon..!! Oj oj oj!!

Ja..önskar er en riktigt trevlig helg =S!!

Kram

2009-03-25 @ 19:50:03
Postat av: Frugan

men våga uppdatera!!

2009-03-30 @ 16:29:13
URL: http://emmeeh.blogg.se/
Postat av: Emma

ja.. någon fru är jag inte..

2009-03-30 @ 16:29:39
URL: http://emmeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0