Trancaklänning?

Om kanska precis 30 minuter har jag tvättid och det börjar fan vara på tiden. Jag vill ju inte hamna i att jag tvingas ta trancakläningen som jag vet ligger långt, långt, långt inne i min garderob. Den har på nåt sätt följt med från Skellefteå till Umeå. Varför vet jag inte.
Jag tvekar att jag kommer att använda den.. men man vet ju aldrig.
Nästan gång jag ska tvätta kanske det inte finns någon tvättid och då är jag ju så illa tvungen..

Annars då?
Jo, har allafall fått min hemtenta godkänd nu efter kompletteringen, känns jävligt skönt faktiskt, men samtidigt synd.. Jag hade tänkte klara mig genom hela utbildningen utan en enda komplettering men nu sprack det..
Jag är ingen perfektionist när det gäller studier, verkligen inte.. Men att ha gjort en 5-1:a eller en perfekt säsong skulle inte varit fel.

Nä, det är ju faktiskt inte så stor grej. Nu lämnar vi det.
Idag ska jag som sagt tvätta, sen blir det en sväng på iksu.. Hade så jävulst ont i huvudet igår så den träningen fick ställas in.
Ikväll är det inte omöjligt att det blir fest. Petters korridor skulle ha korreparty. Kan bli trevligt!



Det var allt.

/ Tobbe aka "Tommy och Annicas furste" Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTSÅ TOBBE

2009-03-24 @ 19:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0