tv.nu

Sitter just nu och kollar Aik - Linköping på datorn, kommer bli en lång och spännande match! Tyvärr 2-1 just nu till Linköping, men vi tar igen det! Ni kanske undrar varför jag kollar på datorn, detta är eftersom att Barbie och Diamantslottet går på repeat i tv-rummet. Min hyresvärd Claes, dotter är klarvaken (såklart när det är hockeykväll) så jag sitter i dataskrubben.

Annars är det väl bara bra. Var i Sthlm helgen som var och bodde på hotell med Gabriella. Var en riktigt mysig helg.
Fick även träffa svärmora! Var riktigt trevligt och lät som jag blev godkänd med :)
Otroligt nog spenderades inte alltför mkt pengar! Blev bara ett par skor F.Perry och två t-shirts!
Kanske var det min faders förmanande ord att inte tokshoppa som gjorde det :P

Sen måste jag faktiskt erkänna att min allergi för Sthlm har gett med sig. Okej, visst är det en enorm stad och kanske inte alltför gästvänlig, men riktigt vacker stad, särskilt om man går genom Gamla Stan. Sen finns det ju MASSOR av både affärer och restauranger som man kan utforska, två restauranger vi besökte var Jensens Bofhus underbart gott kött!! samt Bröderna Olssons där ALLT (även efterrättsglassen och shotsen/drinkarna) innehöll vitlök och var skiiitgott! 
Om ni är i Sthlm måste ni besöka dessa, nästan särskilt  Bröderna Olssons, som kanske hade den skummaste inredningen ever! Tydligen ett gammalt slakthus som dom bara städat upp och inrett, med westernstil och andra udda detaljer!
 
Idag har jag åkt skriller och tvättat...inte mkt vettigt, men en riktigt härlig slappdag! Fint väder med!


Nu kanske ni undrar varför jag valde tv.nu som titel? Och det gör ni rätt i!
Men undra ej längre! För här kommer era favoriterier/sport som går på tv!



Tobbe som A.Söderberg. Tobbe är ju lite av en hockeynarkoman.




Vicke som sin favorit nörd. Chuck. Besatt är bara förnamnet.




Emma & Lisa som lovers i Days of our lifes. Tragiskt är bara förnamnet.



Chipp & Hoj// Mr.F

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag har 20 meter till tågrälsen! Jag hoppar.

2009-03-16 @ 20:29:53
URL: http://emmeeh.blogg.se/
Postat av: Fröken "slängeravsighandduken" Sahlén

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA men så jävulskt fula vi vart.. Emma vart ju fan skräckinjagande och jag som fancyface gick inte riktigt hem hahaha =) Det bästa jag har sett på länge.. :) Kramar!!

2009-03-17 @ 12:37:33
URL: http://dieseldagnydoris.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hahahaha...

2009-03-18 @ 11:26:54
URL: http://oattraktiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0