Försvunnen....

Jeep. Jag vet. Jag borde nog sova nu. Ska vara hos sjukgymnasten på Idrottsmedicin imorrn klockan 8.
Det var meningen att det här skulle vara min lediga dag. Gick upp klockan 07.45..Det är fan helt sjukt.. Jag älskar ju att sova.

Haha.. förresten så har väl ingen missat offentligörandet av de oattraktivas filmgalleri!?
Det visade materiallt är bara ett axblock, det finns mer. Tyvärr mycket mer.. =/
Jag kan faktiskt inte annat än att hålla med Fröken Lundberg att vi nog är seriöst störda på riktigt. Det är mycket troligt att detta är sant, men vi har sällan tråkigt..
Det jobbiga blir om någon av oss lyckas med konststycket att fortplanta oss i framtiden och våra framtida barn hittar detta upptåg..(bloggen) och inser  hur sjuk deras pappa är.. Men men..det är problem som får komma senare i livet även om jag är rätt övertygad om att ingen av medlemmarna i de oattraktiva tvingas ställas inför detta problem..

Sen skulle jag även vilja ta tillfället i akt och anmäla Viktor " Näsa" Öhman som försvunnen.
Viktor är mellan 180 - 185 cm. Blond och kan uppfattas som en man av utlänsk härkomst enligt källor från Turkiet.
Han senaste ha setts på Hemköp i centrala Skellefteå bärandes på en påse innehållande, plommon, russin, 10 st rör C-vitamin och en bal toapapper.

Var vänlig kontakta de oattraktiva om ni ser honom.
Inget inlägg på TVÅ VECKOR från Herr Näsa tyder på att något gott fruktansvärt fel...

Tack på förhand!

/ De oattraktiva genom T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0