Umeå- Byske- Skellefteå-. Tur och Retur...

Jeep. Nu är jag tillbaka i Umeå igen efter en helg i Skellefteå. Ni som följer den här bloggen kanske kommer ihåg att jag skrev att jag inte skulle åka hem så ofta utan att jag ville bekanta mig med Umeå å så..
Utvärdering. Hur har det gått?
Ja, mindre bra om vi säger så.. Men nu jobbar jag bara en helg till, sen ska jag fan stanna här nån vecka. På allvar.

Som sagt, inget fel med Skelleteå men jag måste ju ge Umeå en chans...

Åkte buss från Umeå till Skellefteå i fredags och under hela bussresan satt jag och var svin förbannad! Haha.. såhär efteråt när jag tänker på det.. så har jag ingen aning om varför.. var som bara arg.. Haha.. kanske finns några undantryckta känslor som ville upp till ytan? =)

Haha.. Annars har helgen varit skoj.. Fredagkvällen var väldigt trevlig och rolig..=) Av två anledningar... .de som känner mig vet vad jag pratar och finns det nån som undra så får ni väl fråga.. Haha.. Kan väl avslöja att det inträffade en incident på Ica vid 20.00.........

Jobbade hela lördagen och blev bjuden på hockey av jobbet. Sweet!
Klockan 03.30 fick jag dock ett väldigt konstigt samtal. Har tydligen varit ute på krogen under lördagskvällen och varit dryg..det borde ju ha varit omöjligt då jag slutade jobba klockan 00.30 och hämtade syrran i stan för att köra hem till morsan.... Som sagt borde ju vara omöjligt, men vem vet..

Idag då?
Jo, pizza med Ante, Jossan och Fredde på viking. Orkade bara en halv!! Vad är fel?
Den var allafall god även om sällskapet var sådär =) Ante och Jossan får en jäkligt fin lägenhet, blir en skön sommar i Skellefteå i sommar.
Jävligt skoj att träffa Fredde igen! Och snart ska vi hälsa på honom. 26- 29 Mars är jag i Kiruna.. Fan, hoppas jag kommer hem levande.

PS: Inom kort kommer bilden på det tandlösa leendet att publiceras. Bilden är tagen!

/ TT.. Tobbe Trana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0