Bruna ögon och peruk!!

Jobbade på Byggmax idag, står och packar upp lister när en medelålders herre kliver fram till mig och frågar:
- Ursäkta. Jag tänkte köpa ett helt paket lister, men då ser jag ju inte om de i mitten är hela. Kan jag komma tillbaka och byta om de är fula?
- Jo, det kan du. svarade jag.
- Okej, hoppas du har rätt. Annars ska jag säga att killen med bruna ögon och peruk lovade att det skulle gå bra.

Va fan!! PERUK???

Sex dagar kvar lilla Frida, sen jäklar ska jag vara jobbig!!! =)

/ en bedrövad Mr.Näsa

Kommentarer
Postat av: Åkrehn

HAHA PERUK!! Kanske det roligaste jag hört om Mr. Turk´s yttre...NÅNSIN! :D

2009-05-15 @ 17:19:56
URL: http://oattraktiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0