Ett ägg gör ingen omelett.

Måndagar brukar generellt sett vara veckans jävligaste dag. Man önskar att även måndagar skulle tillhöra helgen och att man skulle få vara ledig, men icke.
Min måndag har dock varit helt strålande. Ett seminarie mellan 13-15 var det enda som krävdes av mig idag och det gick strålande! Som vanligt lyckas jag och Erik hålla låda rätt ordetligt och förhoppningsvis få det att verka som att vi har koll på saker å ting.. Vilket vi oftast har, men kanske inte så mycket som vi ger sken av om ni förstår vad jag menar.
Efter seminariet gick jag hem och käkade, uncle bens annanas med kyckling och ris och tog en väldigt kort näpp.
Petter ringde och vi satt oss på en kulle här i umeå, drack kaffe och  pratade allmänt om livet och hockey förstås. =P.

På tal om hockey så ska jag troligtvis göra comeback! Fan vad skoj, jag är grymt peppad! Det blir framförallt ett test för foten om det funkar, men det har kännts jäkligt bra när jag testar så vem vet.. Kanske spelar efter jul nästa säsong! Först väntar ju som bekant praktiken och jag kommer inte att söka upp nåt lag i Uppsala.
Skulle vara jäkligt skoj att lira med Vicke och Nisse i en femma i typ Medle eller Bjurfors, eller varför inte Byske?
Vi får se om det blir nåt.

Kom till en insikt idag.
I de oattraktivas gäng plus Ante och Johan är jag den enda utan stadigt sällskap.
Det betyder att när det vankas parmiddagar i sommar med allas respektive så får jag väl vara den som sköter lekarna eller nåt sånt. Jag får ta rollen som den udda farbror som mina vänners framtida barn kommer att tycka är obehaglig och som mina vänners fruar har en ambivalent inställning till, en blandning mellan avsky och ömkan..

Nej, skämt å sido. Ska bli intressant att hoppa studsmatta med mina vänners barn medan de "vuxna" sitter och dricker rödvin och pratar om minnen från förr.

Otroligt roligt att se att  Gorillan återigen hittat tillbaka till tangentbordet och lyckats producera ett inlägg eller som ordspråket säger Ett ägg gör ingen omelett........?

Kommer hem till Skell på onsdagkväll, ska försöka att se till att träffa så mycket folk som möjligt, även om det är lite av ett stressmoment också. Skulle vilja umgås med så många som möjligt, men ibland räcker inte tiden till.
Det som är planerat är allafall att kolla "Änglar och Demoner" med Anders, följa Ante på tatuering, tentaplugg och förhoppningsvis en eller två kalla med Vicke, men den som lever får se.

Skit ner er!

Puss

/ Torr Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0