Fy fan för skräckfilm!

Jag och Petter har kollat på film ikväll. Kändes som en lagomt anstängande aktivitet efter gårdagens bravader, som förövrigt börjad med en lugn och hemma hos Petter och slutade på svettig rockklubb och nattaxi.

Tillbaka till filmkvällen. Ni som känner mig vet att när det kommer till skäckfilmer så är jag förmodligen världens löjligaste männska.
Jag pendlar ständigt mellan galna skatt, gråt och panik och nånstans där mitt emellan så hittar jag på en ursäkt för att gå toa där jag bara sitter och andas.. Självklart med tända lampor!
Vi såg allafall " The Abandoned" handlar om två tvillingar som blir adopterade när de är väldigt små och senare i livet återvänder för att undersöka sitt ursprung. BIG MISTAKE! Kan man säga!

När, den filmen var slut sökte vi på roliga grejer på youtube och slog igång kvällens andra film "Burn after reading" Den var mycket bättre, framför allt för mig psyke.
Komedier är min melodi så är det bara!

Imorrn bär det av norrut igen. Ska jobba lördag 12-24 och hade tänkt passa på att se när Näsan Klövfot sparkar boll. Något han själv hävdar att han är usel på. Ska bli intressant.

Är mycket intressant folk i Skell nu också. Fredde är hemma från Kiruna!! JIPPIE!!
och sen har ju den mystiska tjejen från Kiruna, som snott Näsans hjärta, behagat att hälsa på. Har jag tur kanske jag hinner snegla på henne i smyg under fotbollsmatchen och poäng sätta för att senare återkomma till Viktor med mitt resultat.
Oj, skrev jag det där....

Aja.. Blir nog bra vilket som.

Nu, sängen med två och en halv män... mmm Mumma!!


/Tobiosio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0