Kära Skäggo!!



Det är kul att du äntligen är hemma från dina strapatser!!
Jag vet inte, mina ögon kanske ser dåligt, men är det inte så att tiden också har förändrat dig?

Den här bilden är från en ny film. Den ska heta "Grodo och köttringen som låter som en tom flaska". Den handlar om en kort, kufisk varelse som blir besatt av den förbjudna Köttringen. Hela filmen är inspelad i en källare med röda väggar och strålkastare i hörnen.

Hörde dessutom ett rykte att Tobie ska regissera hela kalaset. Det som förvånar mig är att han faktiskt även spelar Grodos nemesis i filmen. Han besitter nämligen den förbjudna köttringen och ska använda den till riktigt ondskefulla syften.
Filmen blir nog sevärd tror jag.







Saknar dig Frida!!
Vänliga hälsningar/ Mr.Näsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0