Kökspervo!

Det råder lite bloggtorka på de oattraktiva, vilket ni säkert har uppmärksammat.
 Det ska bli ändrig på det. Lovar!

Jag har varit i Skellefteå sen onsdagkväll. Hemma nästan en vecka alltså, fan vad skönt det har varit. Alltså jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Alltså våren fan vilken härlig årstid det är. Man behöver bara sticka huvudet ut genom dörren så blir man på ett stålande humör.
Har som vanlig hunnit med rätt mycket medan jag varit hemma
  • . * Varit till Piteå och sett när Herr Axelsson tatuerade sig! ( Den kommer bli riktigt snygg när den är klar)
  •  * Grillat
  • * Varit ute och gått i det underbara vädret
  • * Gymmat
  • * Fikat med vänner
  • * Tentapluggat
  • * Festat

Höjdpunkten måste ändå vara lördagens tillställning. Det var längesen det var grabbfest, men i lördags var det dags. Hemma hos Dr Näsa samlades Jag, Joddlarkorven aka Tärna, Karl Kanyl och Mange även kallad Cornelia Nilsson, Glasmeister samt självklart Dr Näsa i egen hög person. Tillställningen bestod av öl, sjukt surr och faktiskt lite mello, som renen eller ursäkta Frida uttrycker det =P Synd bara att inte Herr Ågren och Ante kunde närvara. Som vanligt så lyckades jag med att hämna i en konstig situation. Under ett test på manlighet med Johan, innehållande stående brottning så lyckades jag och Johan falla in i en dörr, mm tänker ni det var väl inte så farligt.. men det kommer mer. Vill bara börja med att säga att jag vann manlighetstestet, men det fick sina konsekvenser. När Johan drog med mig i fallet mot dörren lyckades jag faceplanta dörren och nästan slå upp ett jack i ögonbrynet samt att sätta ner knät i en stålgrej så att det blev ett ca 1,5 centimeters stortjack i knät som var sjukt djup, jag såg typ knäskålen!

Ja, resten av gänget skrattade som gamar medan jag mest ojade mig och kämpade mot tårarna. Vi fortsatte in till Station och väl inne där så kände jag att jag var blöt på knät, tittar ner på vänster knät och nog fan blöder det.. Jag frågade en servitris om hon hade nåt plåster eller nåt och fick följa med in i köket, där här de en förbandslåda och jag får lite grejer att lämna linda in knät med. Jag börjar dra upp ena byxbenet men inser snabbt att fan det här går inte jag måste dra ner brallorna. Jag säger det till servitristen och hon säger att jag kan göra det här i köket så slipper jag kön på toa. Ja, oblyg som jag är drar jag ner byxorna inne i köket och börjar lägga om såret under tiden jag pratar med servitristen om lite allt möjligt. Sekunden senare kommer två av hennes manliga kollegor in i köket och ser mig med neddragna byxor och att hon står och kollar på mig med en bedömande blick..

 Ehh... säger jag.. Alltså, det är inte som det ser ut.. Skynda mig som fan med att göra klart förbandet och smiter sen ut i lokalen igen. När jag stänger dörren hör jag att samtliga i köket börjar skratta så att de kiknar.. Så, från och med i lördags så är jag nog känd kökspervot på Station 8, men det bjuder jag fan på. =P

Satt på bussen idag till Umeå och fördrev tiden med att skriva skuma sms till några utvalda vänner..

 Här är resultatet:

 Till Mange: "Magnus Larsson snygg å ful, raggar tjejer och hoppas på strul, men Magnus är fortfarande en man utan skägg önskar att att han vore som jultomten men egetligen är han ett drägg, stackars mange söt och rar käkar mamma mat, bajsar och är glad. Det är fan inte synd om honom han har det jävligt bra önskar dock att han var min lekkamrat så jag kunde visa vem det är som ska vara där bak. Nä nu ska jag sluta tracka ner på min lille krabat du är min vän och det tycker jag är rart.

" Till Erik: "Erik Nyström kall å grå visa mig din kärlek så det nångång kan bli vi två, jag trånar efter din kärlek, din soffa och din lille som kan stå. Gubbsvett, kallsvett och läppar som möts på måfå, låt gröten puttra och lämna dig därhän, jag lovar att göra mitt bästa även fast du kanske inte blir nöjd, hoppas du är mer motiverad nu när du tagit en minut och läst detta sms. Sluta fånlee utan sprick upp i ett skratt du är fan mitt i livet i din bästa period, livet är inte slut efter tretti även fast det inte är länge kvar. Lev livet frodas och må. Imorrn är en annan dag och man vet aldrig om man får två" Det var allt för mig!


Hejsvejs!

 / Tobbe

Kommentarer
Postat av: Valdemar Wårtgård

Hahahahaha, perfekt summering av en sjuk helg!!!

Det kommer bli mer sådana i sommar!!

2009-05-20 @ 12:53:30
Postat av: Anonym

Du har verkligen alltid varit sämst på att rimma.

With love.

/ante.

2009-05-23 @ 16:34:37
Postat av: hahahah

tack, vad värmande att man numera är känd som "renen".. snyggt jobbat victor. NU JÄKLAR!!!

2009-05-24 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0