en öl i sommarns tecken...

Så har man äntligen kommit hem till kära Västerbotten!
Helgen har mest bestått av elände, och jag orkar inte gå in mer på den banan.
Nu är det dags att blicka framåt, till helgen blir det en veckas semester med Bella i Montenegro, blir skönt att komma väg och (förhoppningsvis) få tänka på något annat. Kommer hem 6e Juni och är sedan fortsatt ledig till 15e Juni då ambu jobbet i schtaan börjar!
Ikväll var jag och joggade 5km och efter detta insåg jag att jag faktiskt har semester för tillfället, firade därför med lite jordnötter och en Norrlands Guld 3,5 i min ensamhet....tragiskt? Näe jag ville faktiskt bara vara mig själv för en stund!


Sen för alla er som hört ryktena, som hoppats och som legat sömnlösa av förväntningarna så har jag en glädjande nyhet!
Rykterna stämmer, De Oattraktiva kommer att sätta upp en sommaruppsättning av Harry Potter i musikalform!
Och vi har nöjet att presentera våran alldeles egna musikalfavorit, Nils "DasNeueJöback" Lundqvist som en av huvudrollerna!

Handlingen i korthet beskrivs av regissören F.Ågren som en kärlekstriangel mellan Hermione, Ron och Hagrid som uppstår under deras gemensamma sommarboende på Rovön i Skellefteå. Harry Potter har blivit tvångsintagen av smittskyddsinsitutet pga. återkommande klamydiainfektioner.
Biljetter kommer att kunna bokas/uthämtas på Furtenbacksgränd 2, datum för biljettsläpp kommer utannonseras senare, tills dess får ni hålla till godo med dessa teaserposters!




Over Unt Aus! // Mr.F

Kommentarer
Postat av: Kung Keso

GINGERTOBBE!! Fina bilder, Victor kommer slå igenom internationellt med sin tolkning av en tjock skäggig dam. I knows it.



4 getingar ger jag den, utan att ens ha sett den!!!

2009-05-26 @ 23:31:56
URL: http://bachelorlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0