Viktor - Hjärta - Tobias

Det har verkligen varit bloggtorka på de oattraktiva den senaste tiden. Den enda som har lyckats uppdatera då och då är allas vår egen Mr Näsa, även om det lär bli lite av det den närmaste veckan, för det är väl ingen som lyckats undgå vars han ska?
KIRUNA.
Har hört det mer än en gång kan jag lova. Haha, missförstå mig inte. Jag tycker det är skitskoj att han träffat nåt intressant.

Eftersom det var ett tag sen jag skrev så tänkte jag komma men lite uppdateringar om vad som hänt och vad som är på G.

Till att börja med så är det klart att jag flyttar i Augusti.
Jag lämnar trygga och sköna Umeå - Skellefteå - Byske för UPPSALA!


Känns lite sådär skräckblandat, men jag är jäkligt stolt att det ändå blir av. När vi sökte praktik så gick
det att välja lite av varje. Stod tillslut mellan. Umeå och Uppsala, men när det visade sig att platsen jag sökt praktik på i Umeå inte skulle ta emot några studenter så blev det Uppsala.
Ska bli riktigt intressant med en HELT ny stad att bekanta sig med och det är väl kanske att jämföra med när Herr Skägglav flyttade till Kiruna förutom att Uppsala är en aningens större stad och fler folk att umgås med..=P
Men ack samma ensamhet och nervösitet, men framförallt ett jäkligt bra tillfälle att lära känna nya människor. Man är ju som tvungen!
Hur som helst så är jag grymt peppad. Härligt att ha Stockholm runt hörnet också..
Men, snälla kom och hälsa på!

Annars då?
Jo, igår fick jag äntligen träffa henne!!
Den mystiska Gabriella!
Verkar verkligen som att Fredde träffat en keeper.

Valborgs gick förövrigt lungt till. Kvällen gick lungt till med middag och allmänt mys hemma hos Dr Glasmeister.
Kändes litegrann som att jag och Viktor var ett par!
Med på "festen" var, Ante - Jossan, Johan - Sofifa och Jag - Vicke.
Ante for och jobbade, Jossan stack till kåge och tillslut var det bara vi ändra kvar. Johan och Sofia myste på i soffan och jag antar att jag och vicke gjorde detsamma. Vi gick allafall hem tillsammans, men jag fick inte nöjet att sova över utan mor med tillhörande hund hämtade mig.

Nu har jag precis sett klart match två mellan Detroit - Anaheim slutade med Anaheim seger efter en alldeles för lång förlängning.

Nu är det dags för sängen!

Hoppas allt är bra med er!

Puss å gonatt!

/ Mr T

Kommentarer
Postat av: Han med stort H, eller egentligen F...

ÄlsklingsGobbn då!

Var riktigt kul att vi hann träffa dig och bli lite salongsberusade ihop! Och du skötte dig så bra! Inget/Inga: nakenutspel, överfall, övergrepp, snopptrick, petanäsaätakråkainfall, ollattacker, slickattacker från din sida vännen....är så STOLT över DIG! ;D



Glad för din plats i Uppsala! Visst känns de trist att du inte är i närheten när jag ÄNTLIGEN kommer hem....men självklart kommer vi och hälsar på!!

Och det är bara nyttigt att prova fara någonstans själv och klara sig helt på egna ben, och att inte ha någon man känner just runt knuten eller att bara ha en ljuvlig bussfärd hem ;P

Dock tror jag att jag måste beslagta din xXxboXxX när du åker, annars lär du bara nörda den när du inte är på praktiken istället för att ta tillfället i akt och stöta på vackra studentdamer med sex i blick ;)

2009-05-05 @ 12:49:49
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: dingu

jag ska hälsa på dig tobie

2009-05-05 @ 15:42:01
Postat av: Anonym

Haha! Vilka härliga kompisar du har!

2009-05-05 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0